Wednesday, October 22, 2008

[rOuTinE]

pagi~...
22/10-Rabu..amat tenang pagi nih...tidak mampu melelapkan mata kunun²nye..tp ngntuk x hengat..so, ape plan anda hari ini ?? klo aku lah kan...kalo aku lah...

  1. Sarapan
  2. Library - study Emach skit (esk test)
  3. Kelas - Emach - IACS - CE (klas CE xleh ponteng..die dh knal)
  4. Library semule
  5. Ptg berehat skit
  6. Mlam Library semule
  7. After library malam, buat esemen OM....

Library Kami
amat rutin keje² tu sbnrnye...xtau nape aku suke gi lebri..bkn poyo..tp lebri tu tmpat seswai tuk lepak..ade bnyk bnde ko bleh buat kat situ..tido bleh..stdy bleh..usha org pon bleh gak..untung² dpt 3gp library..tp tu bkn keje aku..kih kih kih...

main reason nape aku gi lebri sbb, jap agi ade 'wakeup call' bak kate Mesol... construction blkng nih ar..pabila synchronous generator die tu berada 10m dari pndangan, mmg biol telinga nk dgr..isk isk isk..agi pon aku ske architecture library tu..masyuk woo~...xcaye ?? lantak korg ar..

ade satu agi point penting nape aku suke gi library skang..hehehehe..sebabnye..suke hati aku lah nk gi ke tak..tu bkn point die..sbb kat situ aku bleh release segala tension tp akan membawa pulang stress baru..stress pon kene tukar² gak..so, rerajin kan lah diri gi lebri..bnyk bnde leh dpt..bkn sng nk usha awek org kat situ..(salah satu idea die di situ)

7 comments:

  1. wohohoh....

    gi LEBRY tueeeee....bapak lah!!...patut ar DEANS LIST jek!!!!...kahkahkah!...

    nice.nice.keep it up!.. =P

    ReplyDelete
  2. knape sy suke lebri sy?
    knape sy suke lebri sy?
    suke time xm jek~
    huhu
    nice blog..
    mase tuk membace makin bertambah,sbb blog mkn byk le plak..
    mase wat keje?huhu

    ReplyDelete
  3. aik aik..
    ayat pedas tu kinah..
    wawawa...terase aku..

    ReplyDelete
  4. Ha tgk tu gne name aku sbg alasan suruh bkak blog..keji hahaha!

    Quote=Jamil
    "Blogging is gay"
    unquote

    I hope you're gay now that you already started to write blog. I mean, I hope you're happy haha(help urself not to be mislead ye..)

    "Blogging is happy"

    ReplyDelete
  5. lebry itu. sungguh cool. aku nk pegi. nak pegi.

    *jeles*

    ReplyDelete
  6. putri (simpang lima)October 23, 2008 at 5:09 PM

    azmil ni putri heheh aku selalu jer pegi UTP...ko fac aper...hari tuh karnival mender tah aku ader kat situh...aku tak tahu ko kat situh...

    ReplyDelete
  7. hurm...
    rase rase yg lately nye event..
    bkn karnival..
    hehe..
    kteorg kat sini ade engineering ng information tech jek..
    so, guess what..
    aku area engineering..
    heheh..

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)

More in here ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...