Saturday, November 8, 2008

[28 hOurS ??]

hurm~...
seharian aku xupdet blog nih..rase rindu lak di hati nih..ceh..poyos lobos sial..aku terhilang, menghilangkan diri atau sengaja melarikan diri ?? wu wu wu..soklan² setelah ketiadaan aku selama hampir 28 jam tiada di UTP..

"ko gi mane nih weyh ?? lame xnmpk"
"dgn smart² nih ko gi mane ??"
"ko buat pe smlam ??"


disini biar aku merungkai segala persoalan tersebut..ketiadaan aku selama 28 jam tiada kene mengene ng korg kot..wat pe nk cite lelebih..sombong x kalo aku jwb cmtu ?? hahaha.. lps test IACS smlm, aku trus kuar..(aku org 1st kuar test)..bkn aku terrer..tp aku dh blur plus aku xnk ketinggalan bas..ketinggalan bas ?? sah lah aku pulang ke kampung halaman..actually, b4 gi test, dorg dah tau kot..siap tnye agi,

"sape antar ang kat dpn ??"

..aku assume die nk gi antarq tp cm dh terlmbat..abis² test, trus gerak ke gopeng..sape hantar sape tuh xyah ar citer..tu dh out of scope..

smpai² kL, aku benti kat tol duta jek..parents aku dh tgu kat situ dah..nk wat cmne kan..aku nih kan pemalas, nk kene berjemput bagai..xde xde..dh mlm, bas dh xde nk ke klang..tu sbb aku soh parent aku amik..bajet asalnye, trus ke rumah..tau tau abg aku yg drive tym tu..baru aku tau, sbb kteorg dh janji nk gi carik satu address nih..parents aku duk blkang, aku ng abg aku sure ar duk dpn kan..aduyai..tu kot 2nd time aku rase ayah aku berehat dari memandu..hahaha..pusing² cari address nih akhirnya jumpa..aku xreti klo nk carik sndri..drive kat klang pon mengagau..sbb pe aku nk carik tmpat tu ek ?? biarlah..out of scope..

the next day, aku drive dari klang-damansara..almost 1.5 hours..demmit..slow ke ?? oh tidak tidak..sbb ade construction kat tgh² bandar berhampiran umah Heman & Haziq..aku ikut jln blkng nk kluar tol bukit raja..demm jauh bangat plus amat sopan pemandu die..sabar jek..balik² dari damansara, trus gi bli tiket ke ipoh..sbb jammed kat klang, aku bli kat Shah Alam..dpt lak bas Perak Roadways..whaddee..selambe jek..

ptg² tu naik lah bas dari Shah Alam..xtau lak die nk ke Kelana Jaya dlu..dammiett..nk wat camner, terpakse ar gi..on the way ke Kelana Jaya tu yg best nih..ade sekor mat rempit mencilok sesuke hati cm die sorg jek bayar road tax..cm die sorg jek ade lesen moto..cm die sorg je naik moto..cm die sorg jek pakai helmet..cm die sorg je mat rempit..sedang² enak mencilok tu, die pecut ke depan..driver bas dh stat emo..mau x emo..cilok dpn bas..dpn skit jek..jammed..ttbe jammed..pehal kan ??..upenye, mat rempit tu jtuh sbb langgar sisi keter waja..dh ar jatuh kat tgh jalan..xde org tolong angkat lak tu..kene maki lagi dgn driver waja..yg peliknye..gaye die jtuh tu, cm ade lah gaye² cm ending citer 'Budak Kelantan'...tp slack die x mati jek..

nk dijadikan cite, dlm bas tu gak...ade awek sorg nih..duk sorg tuh..nk gi ipoh..pkai baby-T jek..jeans ketat kat area ######..selambe jek tdo kan..duk dpn aku belah kiri..tdo mmg masyuk beb dlm bas..tp klo dh tdo smpai menampakkan seluar dalam..sape lagi yg masyuk kalo bukan aku..warne pink panther kot..hahaha..tp aku bkn cmtu beb..dlm hati aku berkata:

"murah sungguh seluar dalam dorg nih..price tag pon ade agi tuh"
"mane lah org xrogol org..klo cmnih, bg binatang pon die nak"


smpai² gopeng..tgu lah org menjemput..kan aku ckp td, aku nih pemalas..wuu~..so, kat sini,

thx lah kpd sspe yg tau ke mana aku gi, kpd yg snggup melayan kemalasan aku nih, kpd yg menghantar, menjemput, mengucap & meng meng meng agi ar

..thank you very much..balik dari gopeng, aku di drop dpn Ameeth..dgn pakai slack, berkasut & t-shirt layan bola ng the Picis..whaddee..dan..nih penting nih..itulah

1st time aku gi mapley x order ape²

...sbb nye ?? adelaaaaaa....

2 comments:

Thank you for your comment :)

More in here ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...