Tuesday, November 4, 2008

[keLaParaN tp xNak mKan ??]

4/11 Selasa Jam 0151..

mata amat mengantuk sgt²..tp makin cube utk dilelapkan, namun xlelap² gak..perut makin berkeroncong..mayB sbb tu aku xleh nk tido..tah lah..salu kalo lapar akan aku makan dlu..tp kali nih, aku tau aku lapar tp aku tgu..dgn menolak invitaion Huda & Co. ke mapley lps IRC, aku tolak gak invitation Ryas & Co. ke mapley sharp kol 12 mlm td..reason ?? xde specific reason..oH terlupe di situ..reason di situ, adelah aku dh mcm "terjanji" (x sure seswai ke word tu) akan kuar supper or mapleyseran ar dgn temujanji yg bajet² cm dh diatur dari awal..kalo kuar dgn Huda & Co. or Ryas & Co. sah² aku xkuar dah agi pastu..

tp, ternyata, judgement aku amat meleset..ternyata aku mmg tidak belajar dari kesilapan..ternyata aku begitu enteng dlm ilmu membuat temujanji..kalao lah aku bleh predict what would happen next, mayB bnde² xjdi..kekadang tu, cerita² Huda ade gak terbayang di kala aku memikirkan tiap² inci dari pelbagai sudut bende² cmnih..kkdg, terase kecik hati sgt bile bende² nih terjadi..mungkin tidak disengajakan oleh sesetengah pihak, terlupe, tidak ketahuan, bla bla bla..hanya memberi jwpn yg amat 'cliche'..

tp, itu hak mereka, itu hak anda, itu hak individu, itu hak masing²..emosi ke aku di awl² pagi nih ?? tidak sama sekali, aku seakan lali, seakan kebal utk menerima semua hakikat itu..seperti telah terbiasa diperlakukan sebegitu..dihargai bile diperlukan, ditolak bile xdiperlukan..itu ayat paling simple kot tuk menggambarkan situasi..tah lah..dari aku pnt² pikirkan bende² remeh cmtu, yg pasti² tidak memberi faedah pada diri aku sendiri, baik aku teruskan sahaja perjuangan ini..

tp seriesly, aku mmg tgh LAPAR..ape salahnye inform berbekalkan msg 5 sen maxis ke maxis..15 sen maxis ke celcom utk maximum (aku tau maxis ke lain sbb aku maxis user..contoh tu terbaik aku rase)..xde kredit, mungkin mungkin..taper² hak individu..so, guess what ?? esk yg pasti, akan muncul, cuma kita xpasti akan berada di situ, jika kita masih di sini, persoalan tuk esk, Sarapan Di Mana ??

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment :)

More in here ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...