Friday, November 14, 2008

[n0 iDea]

14 Nov 2008 Jam 0639

tgh tgu basuh baju..mesin basuh bukan aku..pergh..smlam xm OM..maknenye itu paper ke 2 aku tuk sem nih..tgl 2 paper lagi..alhamdullilah syukur..satu satu paper abes..siyesly xde idea nk tulis ape nih..hahaha..updet skit je ar..last 2 days, UTP digemparkan dgn ketiadaan Internet & Gtalk..dlu xde YM, aku dh redha dh ng ketiadaan YM tu..lepas ketiadaan Gtalk tu, sume aku buat serba xkena..walupun gtalk je pon, tp die amat penting bg aku..aku pon xtau nape..mungkin jari jemari nih suke menaip..xpon mate ini suke membaca status pelik² rakan²..ketiadaan internet lagi menyukarkan..sehinnga setiap penjuru proxy yg aku tau nk access internet pon xleh masuk..percaya atau tidak, segala post b4 nih, aku xgne pon direct connection to network..nih adelah post 1st ke 2nd (xsure) yg aku gne direct connection tuk buat posting..so far, mgu exam nih bnyk tertekan..aku x terkecuali..ramai gak yg dh start demam..tapi xpe..itu normal kot..kat luar panas terik..masuk² exam hall, sejuk xigt..kluar exam hall, hujan plak..cuaca memainkan peranan..nk gi IRC siang² pon takut sebenarnye..huhu..sudah lah..nk membasuh..pada yg ade paper arini or esk, Good Luck utk anda..



No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment :)

More in here ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...