Sunday, December 14, 2008

[wHaT a DaY]

:: long long long ::

13 Disember 2008 mmg hari yg amat panjang..meletehkan sungguh..berikut kronologi hari tersebut dari pandangan mata kasar aku..hurm..kite mulekan dgn langkah kaki dlu..hehehehe...

Frstly, aku terpakse bgn awl tidak seperti hari² cuti biase aku..demm..bgn seawal pukol 7 AM utk bersiap ke temuduga di Cyberjaya..dgn tidak tahu exact location die, aku grk dari umah kol 8 AM..smpai kat situ area dkt kol 9..padhal inteview aku stat kol 1030 AM..dh smpai trus jek gi..port punggung kat lobi office tu jap..trus die panggey masuk..bermule awal aku di situ..interview dier amat lame..seperti interview PETRONAS aku dlu..kali nih it takes approximately 1.5 hours..demm..soklan die ?? xyah ar korg tau..

Secondly, lps interview jek, aku kene trus grk ke Jelebu..plan asal aku akan grk secara solo..tp memandangkan interview aku stat awal..so, nnt bleh intersect kat highway skali ng convoi dari umah aku..kteorg ke Jelebu sbb abg aku yg 2nd bernikah di sana..nih 1st time ko gi wedding cmtu..hahahah..ye ar..baru sorg jek kawin..gi ar sane..jalan ke sana ala ala initial D punye bukit..mmg style gile..hahaha..yg lagi style..aku gi org kawein pakai formal..hahaha..sbb xbwk baje spare..Assingment diberi semasa di sana..ade esemen tu..jd cameraman..bkn cameraman SLR tu..ape barang yg tu..nih video cameraman..hahahaha..mmg cantek ar aku buat..hahaha..xkan ckp xcantek..as ussual, cameraman for sure xde gambar die kat dlm tu kan..leteh merekod upacara pernikahan tuh, smpai bateri habis..nk upload video cm ssh..so, aku post gmbar je ar..

Thirdly, setibanya di Klang, aku dikejutkan dgn sms rakan²...berbunyi..."Geng, malam nih kol 12 futsal kat Real..Kalah bayar.."...pe shit kalah byr..aku dgn kepenatan nye..nk men kalah byr mmg xbest ar ... aku try ugut xnk main..menjadi..hahahah..dorg nk sapotkan..so, main ar...at last seri gak 8-8...yg sedehnye, kteorg lead 8-6..2 mistakes aku last tu, dorg bleh equalise..dem x dem ar...so byr lah 50-50...as ussual lps futsal, gi mapley ar..makan² dlu..kol 3 lebeh baru smpai semule ke rumah utk tido..

Yang x besnye..esk nye nk ke Jelebu semule sbb upacara persandingan plak..yg malang nye, nk kene grk dlm kol 8.30 dari umah...tmbah malang lagi, aku kene drive lagi...so, amat leteh..sekian saje..gmbar persandingan kmudian²..aku upload gmbar nikah jek dlu..

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment :)

More in here ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...