Monday, February 9, 2009

[sPurs aRseNaL]

:: Di Hening Malam ::
Di suatu petang..
H: Mil, mlm tgk bola kat tmpt ko jom..
J: oKeh jek..nnt aku ajak bdk bdk aku skali join..
H: alrite..
Kemudian.. J menhantar sms ke sume cntact kenalan die mengajak utk melepak smbil menonton bola saluran ESPN 812 di mapley..
AMSG: adik-adik, mlm nih ade lepak kat bidayah 915..spurs vs arsenal..sile cnfirm kehadiran..
Di malam hari..
J:ko dtg umah aku dlu ar..grk skali nnt..
H:ok..tgu jap..
H pn dtg kerumah aku..tp tetap grk kete asing asing..begerak trus ke bidayah..tp projector rosak..plan B, beralih ke kayu Original kat Bukit Tinggi..
A:bro, ade mane ?
S:aku otw..tgu aku kt junction 99..amik aku situ..
A:alrite..
S:berambus..
selang beberapa minit lps amik S kat junction 99..
A:dak dak lain ape cer..??
S:senyap jek..stdy kot..
A:ouhs..layanlah game smpai abes..atuyai..game yg buhsan..walupun aku xminat 2 2 team tu..tp aku nk sgt tgk debut Andrey Ahmad Arshavin..hurm..tade rezki kot..

Nota Kaki...
H = Haziq aka Jikku
S = Shahrul aka Arol
J = Jamel aka Azmil
A = Azmil aka Jamel

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment :)

More in here ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...