Sunday, February 15, 2009

[tAg : 6&6]

:: FOLDER 6 PICTURE 6 ::

dem..no more surat² utk wadieq..let me str8 to the point..as requested..tag die bebunyik cmnih..

Go to your photos folder in your computer.
Go to the 6th folder of photos.
Go to the 6th picture in that folder.
Put the picture on your blog and description of it.
Invite six friends to join the challenge.
Link them in your blog and let them know they have been challenged.

p/s: ctrl + C dari blog kN..

luck je kot dpt gmbar nih..hurm..cane tah nk stat psl gmbar nih..actually, gmbar nih aku amik sndri kat dlm umah aku tym kat UTP dlu tu..(siap terkantoi ng anep agi tym capturing this pic)...alasan gmbar nih ?? actually ade satu gmbar lagi yg mmg aku nk amik, gmbar tu notice gak tp dlm toilet aka dlm jamban..tp notice tu dah ilang..sbg xnk menghampakan, aku carik notice lain kat dlm umah tu, terjumpalah notice nh..mmg kteorg satu umah hangin ng foreigner yg x gheti² nk bukak slipar msk umah..msk jamban slipar tu..msk bilik slipar tu..sah sah msk umah slipar tu gak..gi kopet pun slipar tu..in fact, aku amik gmbar nih dlu pon, nk jd kan bahan dlm blog..kan dlu ttbe angin blog melanda dak umah aku..kah kah kah..siap turun bota carik bahan berita kononnya..

so, wadieq, ang puah ati dok ?? aku asik jwb tag ang ja nih..meh aku nk tmbah sapa agi aku nk tag ek..
1.Uena
2.Kak Sue
3.Ilmi
4.kaK huda thE quEen
5.aH-puMp
6.sapa² yg rasa dia cute

2 comments:

  1. wadieq: cane tu nk tau bunyik marah ?? musykil gak nih...

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)

More in here ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...