Wednesday, April 15, 2009

[aPriL bLueS]

:: April Blues ::
Alhamdullilah..syukur..berkat kelapangan yg diberi, mampu gak aku update blog aku nih..hehehhe...so, lets make it quick & fast..aku dah berhenti kerja dari Synergistic Generation Sdn Bhd (SG Group) pada 8 April 2009 dgn notice 1 week..reason ?? alhamdullilah aku dpt offer dari PETRONAS...tujuan offer tu adalah utk menyumbang kembali tenaga aku pada negara setelah mereka membiayai perbelanjaan degree aku..agak poyo ayat di situ..

pada masa menganggur nih, aku banyak abeskan mase tgk tv..AF..MATAHARI..bla bla bla..champion league tidak ketinggalan gak...tQ to Liverpool..hehhehe...selain tu, bola sepak tempatan tidak dilupakan..tp aku kan terlepas selama 2 minggu program program nih sbb terpaksa berinduksi di Permata, Bangi...

so, pada sape sape yg tag aku or require aku utk membaca blog kamu, aku ade membaca..klo sempat aku drop comments..(tol tak wadieq)...mayb nih post 1st & last utk April nih...kalo ade kelapangan, aku update semule...wish me all the best with my new career...

7 comments:

  1. gud luck ang congrate jamel oi.. nnt dah kaya jangan lupa aku no..

    Alhamdulillah.. aku dapat pengkhabaran gembira ari ni

    ReplyDelete
  2. yeah as u said, all the best to ur career

    ReplyDelete
  3. gudluck gak azmil~~de keje kosong meh rekemen aku lak~~ =b

    ReplyDelete
  4. mel ko keje mane weh?
    demmm aku lambat bace blog kau, hahah
    sebagai fan liverpool, aku nak congratulate chelsea dgn me-knockout liverpool pasal korang tak men corner flag, congrats2
    btw aku dah wat tag kau tu

    ReplyDelete
  5. erm..najmie..aku 4/5/09 nih report kat KLCC..bwh R&T division doing SKG Management 13/14...jumpe di sane okeh...ko kan HSE...

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)

More in here ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...