Sunday, May 3, 2009

[sKemA]

p/s: posting paling skema stkat nih...

oPs..utk bulan April saje, aku buat satu Posting ONLY..the slowest posting pnh aku buat..reason ?? erm..awl bulan April aku bz skit dgn preparation surat meletak jawatan (mcm ssh sgt je)..utk melunaskan segala borang borang wajib jawab yg dihantar dari office HR Petronas..alhamdullilah sume tu berlalu pergi..

mid of April till early of May, aku diORENTASIkan di PERMATA..brain wash kaw kaw skit..PIPE 40..mmg masyuk gile at the end..awl awl cm bosan apetah..rase lame jek 16 hari tu..but finally, bejaye gak..ape yg penting ?? "kerjasama" .. tidak tidak tidak .. ape yang penting "the way kite wat die fun & enjoy every moments " ... the sweetness of PIPE ... the beautiful of PIPE ... nway, dh abes dh pon...

so, what happens next ?? tanggal 4 May, aku akan 1st day report duty kat KLCC .. same same ng Nono ... then, mid of May, KN lak join venture skali ... sume dalam satu dept kalu xsilap ..hoping to see them again ... mcm zaman zaman di Uni ... kalo ng KN dari zaman skolah agi ... adoit ... but, ape yg penting, have fun and enjoy every moments...

till now then ... wanna see me posting something again ?? hurm ... will try my best ...

3 comments:

  1. Selamat bekerja di tempat baru.. kalu aku drop klcc aku helo ko.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)

More in here ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...