Sunday, July 12, 2009

[24 HouRs]

:: 24 HouRs ::

dlm mase kurang 24 jam, banyak bende boleh berlaku tanpa sedar kan ?? hahahaha ... itulah pengalaman aku selama tempoh waktu itu ... less than 24 hours ... Saturday lak tu ... kronologi cerita die ...

[[ 0100 Hours ]] bermain futsal cm bese dgn mmber mmber la kan ... tu jek court yg available paling awal ... gian nye pasal, main gak la walupun tym tu mmg tgh penat gile ... takde lah star sgt main ... tp stkat ala ala Amri Yahyah tu ade lah skit skit ... muahahahaha

[[ 0230 Hours ]] game belum abes pn lagi ... tp nk gak balik ... sbb rakanku si Ungku terpakse pulang awal sebab die keje awal pagi itu jugak ... sian kat die ... aku sian gak kat diri aku ... tu yg aku balik jugak akhirnye ... vrooommm balik ke rumah masing masing ... tidor terusssss ....

[[ 0750 Hours ]] awal kan aku bangun ?? (perkara perkara wajib telah dikira seadanya) ... bangun pagi ... gosok gigi ... basuh muka ... amik kunci ... tym nih aku tak mandi lagi ... tp dh amik kunci keter ... bkn nye ape, kalo ikut kronologi citer, smpai umah awl pagi tu dh kol bape, si Ungku nih nk gi keje kan, so responsibility aku jugak la anta die ke keje sbb dh aku yg beriya nk suh die main mlm tu walupun aku taw die keje awl pagi tu gak ... so, dgn muke toye ala ala dh mandi, bedesup gi umah die anta gi keje ...

[[ 0900 Hours ]] smpai ke umah semule ... so, korg leh estimate jauh mane aku antar kan ... engineers, pls calculate ... don't speculate ... aku amik la breakfast ... tp ngantuk yg amat sgt ... terus je masuk bilik lps breakfast, aku tidurkan diri ... adoiyai ... leteh bakkk tym tu ... lagi leteh kot org yg tgh keje tym tu kan ...

[[ 1415 Hours ]] waaaa ... baru bangun nih ... cm dh lewat je bangun ... bukan keje pon ... 1st thing aku buat, check hset ... adoiyai ... ptt la sedap jek tdo ... hset hang upenye ... restart kan semule ... dh restart, bnyk lah sms yg sngkut ... miss call notification pn bnyk gak ... adoyai ... patut la tdo sedap jek tadi ....

[[ 1500 Hours ]] bermula lah era Facebook di kala cuti nih ... hahahaha ... si Gemok (Areel) sms tnyekan xtvt ape utk malam tu ... igt aku ape, event planner ke ??? chit chatting dgn Bob (Radif) ... die pn kebosanan gak ... hahahaha ... tbe tbe ... si Begau (Zulhelmi) call mengajak utk berkarok mlm tu ... aku mmg malas nk gi ... aku soh die call Bob ... cilaka Bob, taknak angkat call pdhal aku dh gtau Begau nk call ... kesimpulan nya ape ??? korg judge sendiri lerrr ...

[[ 1800 Hours ]] bangun petang ... mandi petang ... gosok baju ... angkat punggung ... amik kunci ... kuar keter ... bawak lari ... ke mana ?? cm bese le ... ke Subang ... wat ape ?? cm bese le ... mls citer ...

[[ 1900 Hours ]] smpai die Jusco Bukit Tinggi Klang (unplanned event) ... terus je gi TGV, amik tiket Public Enemies ... aku dh usha duration cite nih ... 140 minit ... tgk citer sejam lebih pn aku dh tertido ... nih kan plak citer 2 jam kan ... adoi ... layankan aje ... dinner dlu kat somewhere in Jusco ... ajak si Gemok utk join movie skali ... awal nye die nk gi ... lmbat nye die cancel nk gi ... ajak si Bob, die tak reply sms aku (tgh berair ng Ina la tu) ... last last, tgl aku ng Ungku je gi tgk ...

[[ 2045 Hours ]] movie pon start ... mmg cm style gak cite tu la ... cm tgk Hallmark chanel pn ade gak ... hahahaha ... tp yg tak best atau yg best nye (to be neutral), aku yg tgk sorg sorg ... Ungku dh awl awl dh tido ... penat kot dari futsal ke keje ke muvi ... hahaha ...

[[ 2310 Hours ]] abes abes muvi trus gerak umah masing masing ... dan hari Sabtu kali nih lah aku balik umah before pukul 2,3,4 pagi ... b4 abes muvi tu, aku dpt sms dari si Semut (Loqman) ... die nih dak UTP ... hari nih bday die ... 11 July ... die sms aku ckp "Dude.. Tq for the notes n advices.. I gor DL again.." awl awl tu aku tak paham ... ye lah, lame tak blajar ... DL = Dean's List ... hahaha ... bday present die ar kot kan ... congratz to u ...

[[ 2355 Hours ]] si Arol (Shahrul) ajak lepak di Bidayah (maple feveret) ... sorry, aku dh masuk umah ... aku malas nk keluar ... lagi pun, esk awl awl pagi aku ade keje lagi nk wat ... sorry guys ... lain kali la ok ...

so, dats all for today ... tq to all actors & actress yg menjayakan drama ini selama satu hari ... bnyk lagi yg bleh dikongsi dan dishare (same maksud kot) ... tp ape kan daya, tangan ini tidak mampu menaip terlalu panjang & anda akan kebosanan ... ade skit pics yg terlibat ... fyi, aku paling anti si Begau ... tQ ...

6 comments:

  1. pehh, cam drama series 24 pun ade, action pack abih, hahaha

    ReplyDelete
  2. uish ... bnyk lah ang anep oi ... series 24 takleh blah kot ... gahahahaha ... ops !! ang kan QC ... bahye cm nih ...

    ReplyDelete
  3. oi2... ade gmba aku plak nie...

    ReplyDelete
  4. erm...
    tak leh ke ???
    it's one type of crediting to ppl kot ...

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)

More in here ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...