Sunday, July 26, 2009

[OuTinG]

:: Saturday Outing ::

Saturday OUTING ??
[[ lame tak buat nih ]]
>> Klang - Sunway - Shah Alam - Klang <<

.:. Summary .:.
Lame gile tak outing hari sabtu...hurm...outing bersama si Ungku yg out of nowhere tetibe je cuti ari Sabtu...kui kui kui...Plan asal gerak kol 12 yg mane nk tau gerak ke mane pn masing masing tak tau...at last, kol 2 gak gerak dari Klang...tapi, masih tak tau nk gerak ke mane...bengong tol aku & die...kah kah kah...then, die suruh je drive ke mane mane...mane nk drive ??? oleh kerana aku pemandu yg tak suke jammed, aku masuk la ke arah KESAS...tp still blur tak tau nk ke mane...oK!!jom Summit...nk wat pe kat sane ??? pon tak tau gak...atuyai...lastly, amik hphone easy access sepam tgk kat TGV Sunway ade ape...aku book lah siap siap sbb malas nk Q...smpai sane jek, still tak tau nk tgk cite ape initially...tp, last last nk tgk cite seram (seram la sgt kan)...Skrip 7707...amik 2 ticket...long way to start...muvi kol 5...baru kol 315 kot tym tu...as ussual, gi lah Farmasi...tak tau nape asik kuar ng die jek singgah Farmasi (Guardian & Watson one type of farmasi ok)...beli %&*^$*...then still blur tak tau nk wat pe agi gak...adoi...jalan jalan cm berjogging skit...lepak lepak kat A&W sane b4 muvi start...tym lepak nih la aku mule kenal dgn Pak Din...hahaha..amik mood b4 tgk cite antu, si Ungku nih cite lah macam macam cite Pak Din...takleh blah...Pak Din Pak Din...ttbe je name ko naik kan...keh keh keh...abis abis muvi jek (muvi tu oK la..tp Pak Din seram ag kot), tak sah kalo gi Sunway dgn die tak singgah MPH...kedai buku kesayangan kot...aku pon, angkat la majalah &^%$*#$ty.com...kat situ ade lah lagi satu point utk membahan die...sorri &^%$....hahahaha....lepas lepas tu jek terus gi stadium shah alam tgk last match selangor vs pahang...kat stadium mmg happening gile, tp kali nih aku agak bersopan skit...jaga tatasusila lah plak kali nih...atuyai...tp game malam tu best (utk kategori bola sepak Malaysia)...wonderkid Malaysia Amri [17] style gile kot...cm aku pn ade gak bile tgk die main...care menganjeng tu lah lebeh kurang same...kui kui kui...tp tak tgk Selangor amik piala sebab takut jalan jammed nnt..agpon Ungku keje esk kot...hahaha...

.:. Conclusion .:.
Outing Sabtu aritu, agak memenatkan...sume unplanned...hahahaha....sian kat die...hahahaha...

p/s: Post kali nih taknak letak gambar...hehehe

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment :)

More in here ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...