Thursday, September 10, 2009

[BOSS]

:: BOSS ::

8 pagi sampai 4 petang ... kerja kerja kerja ... ok !! ... harini aku target dpt siapkan ************ write-up aku utk di'review' oleh BOSS aku ... b4 that, mari kite bercerita melalu kronologi ... dtg tmpt keja, bukak laptop, bace email, update daily task, reply email ... DONE !! baru je nk buat write-up tu, BOSS panggil anak anak buah nya ... discussion pasal something yg amat confidential ... lame gak la discussion tu (or lebeh seswai cm sharing session kot) ...

abes abes tu, aku start buat write-up aku ... oK !! write-up aku siap (45% je by that time) ... sedang sedang asyik gile buat keje tu, tetibe BOSS dtg workstation aku ... "Azmil, kamu dpt internet?" ... "Dapat En. Mail" ... mau takdapat ... kalo dah 24 x 7 asik FB online jek kan ... bukak browser utk FB jek ... tym die tanye tu, trus jek die masuk workstation aku ... terkantoi di situ (dgn harapan BOSS tak prasan) ... dEmmEmmm (nk demam lak rase) ... die just nk mntak tlong sumting kat aku ... bg mengurangkan rase besalah aku, sambil tu je aku jwb ... "Dapat jek internet nih, siap bleh main FB lagi" ... "Kamu tolong bukak PLUS calculator" ... die nk tgk tol jek upenye ... adehstah ... ok !! seperti biasa, sambung semula FB la kan ... he he he ... kan multitasking ... takleh aku idup buat satu keje jek ... takleh fokus (poyo tak hengat) ...sampai jek kol 1245 ... ade kelas menganyam ketupat ... kelas la sangat kan ... tertarik dgn dorg yg sebok nk buat, aku pon terpakse menyebok kan diri la ... sebbaik ade mmber yg ajarkan ... BOSS aku siap pancing (atau lebih mesra mencabar) utk aku anyam ... dkt sejam gak la utk 1st ketupat aku anyam tu ... smpai terduduk kat atas lantai sebelah cubical tu ... yg pasti, bkn kami je yg anyam ... sekali sekali BOSS join sekaki ... tu paling style kot ... itulah kemesraan kami (dak dak SKG, korg jgn gelak oK) ... petang nye, siap siap write-up aku tu, kol 3 aku submit 1st draft kat BOSS ... cm biasa la, amend sane sini ... 3.30 antar lak second revision ... approved ... so,esok expect ade interview (agaknye la kot) ... wish me luck ... ho ho ho ... kadang kadang rase nasib aku nih cm kadang kadang baik ...

p/s: gambar tu amik tym BOWLING day !! BOSS kteorg amat SEMPOI ... respect respect ... !!

2 comments:

  1. hahaha lwk gile ko wt gambo tu!!mmg sempoi.kte mmg ngn jayeny mngulor ngn alsan wt ktupat.bgs gile haha..tp part ko kantoi tu mmg busok la.ko jgn smpi die mtk ko ajo cane nk reg facebuk lak.time tu kteorg sekeh ko scare bjemaah

    ReplyDelete
  2. ha ha ha ... siot jek ... bab bab computer jek mntak tolong aku ... kalo die nk register FB ape salah nye kan ?? ... siap ng frenster nnt leh register kan ... leh add aku skali ... networking kan ... kah kah kah

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)

More in here ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...