Tuesday, September 8, 2009

[nGeRi]

:: NgEri ::

urgHHhh.. !! scary gile .. amat scary .. kejadian paling most (dh paling, ade most lagi) almost (ade almost lak tu) memalukan lah tadi .. urgHhh !! .. ceritanya begini ... dgn suke hati aku mengajak si rumet, Shahreel utk ke Jalan TAR ... cancelled ... sbb tak tau nk beli ape ... tukar plan ... moh ke SOGO ... banggunan gedabak besar ... tp toilet pn hampeh ... sesampai di SOGO ... aku mencari tandas sbb perut memulas mulas cm spinner tahap spinning gasing tu ... gi 1st floor ... byr lah 30 sen nk msk kan ... masuk masuk ... whaddeeee ... air tade ... sebbaik sikap berhati hati aku mampu menyelamatkan aku ... aku suruh shahreel jenjalan lu ... aku carik alternative lain ... gi ground floor ... mmg tak tahan dah tu ... bayar lagi 30 sen ... masuk rushing gile ... smpai dalam tandas trus cover muke bajet tak de ape ape belaku ... poyo abes ... skali tgk Queue die dah belapis lapis ... whaddeee ... aku mmg nk gne tandas ... shit gile tym tu ... so ape aku kene buat nih ???

trus keluar SOGO ... tak tau nk cari toilet kat ne ... aku target kat STAR LRT nye stesen ... sbb PUTRA LRT ade toilet ... berlari la gak ... bepeluh lah gak ketiak aku berlari tu ... padahal ade je link jejantas dalam sogo ke stesen (nmpk sgt aku nuub) ... dgn muke cnfiden sambil melihat jam kunun kunun aku dh lmbt nk smpai destinasi la ... byr kat kaunter ... bang, masjid jamek oK !! ... bayar la RM1.20 ... confiden konon konon situ ade toilet ... naik atas ... tade toilet ... whadddeee ... dgn takleh nk cover lagi dah kali nih, aku terus tanye abg guard jaga kat tmpt org msuk stesen tu ... tandas tade kat sini ... die leh lak jerit kat kawan die yg ade lah dalam 7 meter jauh nye ... "Mat, sini mane ade tandas ?? " ... kawan die jawab ... "Kat bawah" ... whaddee ... ramai org beratur nk beli tiket, dorg leh jawab cmtu je jerit ... malu tak tercover dah ... tym tu aku pikir janji masalah aku lepas ... aku dgn selambe nye terus je keluar ... leh lak brother tu sound, dik keluar lalu sini ... aku jawab la, saya beli utk masuk tadi ... beredar, berlari ke tandas ... bayar lagi 20 sen utk masuk ... sebbaik tandas tu kosong ... lalu, legalah aku lepas tu ...

Moral:
  1. Jgn anggap banggunan sebesar SOGO tu ade tandas yg banyak !!
  2. Sile kosongkan perut anda sebelum beraksi !!
  3. Try cover cm tak ade ape ape terjadi tapi jgn over cover !!
  4. Berkorban la duit skit dlm keadaan terdesak !!
  5. Cover identiti anda sbg pekerja syarikat minyak negara !!

8 comments:

  1. ade la toilet besar kat sogo tu level 7 ok ..haha..cover nk berak mmg merah padam la muka ko time tu kn..

    ReplyDelete
  2. ooo...iye ke...kan nuub...mane nk tau ...keh keh keh

    ReplyDelete
  3. sian ko jamel.. seb bek tak tercirit kt jalan

    ReplyDelete
  4. tidak tidak ... insyaAllah takkan berlaku ... harap harap

    ReplyDelete
  5. Gler ar...
    mesti rasa cam m'cabar gler kan?
    haha lwk pon ada gak ni...
    tp xnak ar gelak lebih2...kang t'batal pose.
    hihihi. peace ;-)

    ReplyDelete
  6. erm so total duit ko abiskan utk melepaskan hajat berape ek sume nye?

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)

More in here ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...