Saturday, October 31, 2009

[tAk nAk]

:: TAK NAK ROKOK ::
**Nota:
ini merupakan posting aku yang serius ... tidak seperti posting posting lalu ... teruskan pembacaan jika anda berminat ... ini bukan paksaan ... sokongan anda amat dihargai ...

semalam tym mase futsal aku ade pam beberapa batang bahan yg tak elok utk kesihatan iaitu rokok ... utk tenaga ke ?? aku pn tak sure ... tapi yg pasti, aku sakit dada lepas tu ... lepas futsal, dada aku terasa sakit dan aku terbatuk batuk ... gambar gambar di kotak rokok memberi sedikit keinsafan ... jika kakiku terjadi seperti di gambar kotak rokok, bagaimana aku hendak bermain futsal lagi ?? setibanya di rumah, aku dpt rasekan seperti rase darah ... maybe sebab batuk yg kuat dan banyak membuat tekakku terluka kot ... walaupun begitu, aku dh nekad dan aku harap ia berjaya ... dengan habisnya rokokku pada malam lepak di mapley itu, itu merupakan hisapan terakhir aku ... mungkin orang akan cakap, poyo gila mamat nih ... tp, inilah yg aku mahukan ... aku harus membuat yang terbaik untuk diriku ... aku tahu dia ade berpesan supaya aku jangan merokok, tapi pada ketika itu aku hanya berjaya menahan utk beberapa minggu sahaja ... aku minta maaf sebab tidak dapat meneruskan niat itu ... dengan ini, aku ingin meneruskan niat suci aku ini untuk berhenti merokok ... kepada dia, aku ingin meminta maaf ... anda tahu siapa diri anda ... anda tahu siapa dia ... dia tahu siapa dia yang aku tujukan ...

11 comments:

  1. Katakan xnak merokok ye...
    x elok utk kesihatan...

    ReplyDelete
  2. betol2... don't smOke! hehe.. i n know its very hard to quit.. so berusaha!

    ReplyDelete
  3. katakan nak rokok,
    tak hisap rokok tak macho la beb,
    wakakakaka

    ReplyDelete
  4. Raihan:
    huk huk huk ... no comments

    Ahnep:
    tol tol ... tak macho la tak isap kan ... ha ha ha

    ReplyDelete
  5. silap tu..kalo isap lagi la xmachO..busuk..hehe

    ReplyDelete
  6. MACHO bkn t'letak pada sebtg rokok....

    ReplyDelete
  7. Raihan:
    btol gak tu ...

    Ju:
    mmg bukan pada sebatang ... tp pada beberapa kotak paling kurang ...

    Ahnep:
    ang tgk ... kan dh kene sound ... jom jom benti wehs ...

    ReplyDelete
  8. rokok antara penyumbang utama ekonomi negara,
    so katakan YA kepada rokok,huauhuahua

    p/s: perokok macho sbb perokok byk duit, thts why hr2 bakar duit pun tade hal

    ReplyDelete
  9. Ahnep:
    tu mmg style ... dgn selambe kan bakar duit ...
    nk nmpak otai, bakar curut la wehs ...

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)

More in here ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...