Sunday, November 29, 2009

[bOla-Cat]

:: Left 4 Dead via Bola - Cat ::

Sabtu, gerak ke Kuala Selangor dgn rakan rakan sekolah dari sekolah rendah hingga ke menengah ... walaupun perasaan itu bercampur baur (takut, nervous, tak selesa, cuak, bosan, macam macam, penat etc.) aku tetap gagahkan diri gerak ke sana ... seawal jam 9 pagi singgah breakfast kat mapley feveret Alip ... bersarapankan roti canai lipas, kmudian bergerak dgn 3 kereta ke Kuala Selangor ... Alip & Shahreel naik kereta aku ... gerak punya gerak, akhirnya sampai ...

Briefing diberi kepada sume player oleh Zaed ... bermulalah peperangan di medan tempur palsu ... shot terbaik aku ialah mematikan Shahrul ... terdapat kesan love bite ... kemudian aku dihantui oleh otai paint ball iaitu Zaed ... kat mane aku ade situ die mesti ade ... shot kedua terbaik aku terkena Ungku nye marker ... trimas kepada bunker ... shot ketiga terbaik aku mematikan Zaed dari tepi ... lepas je break tghari, mmg tade mood sbb aku takleh kene panas sbb kulit aku dh mule burn ... so, main biase biase jek ... plus injury kecil telah berlaku ...

overall, paintball nye event boleh tahan ... on the way balik tiada ape yg best melainkan melayan perasaan yang bercampur baur ini ... ha ha ha ... selesai mandi di rumah, grak ke rumah Shahrul utk plan malam ... akhirnya, end up lepak mapley kat SS2 ... berkongsi cerita Wingston, lighter, big boss, rumah, mute, naive & mentoll ... korg tak paham kan ... 4 org je paham sbb 5 org je lepak ... otw balik dari SS2, singgah amik Ungku utk gi men left 4 dead kat CC ... exec PETRONAS main CC ... OMG !!! (exec CIMB pon ade gak tym tu ... kudos to Alip) ... 5 AM baru pulang ... hari amat letih dgn perasaan bercampur baur ...

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment :)

More in here ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...