Thursday, November 19, 2009

[cOnfuSe]

:: Confuse ?? ::

pernah tak korg berada dlm situasi kehendak atau keperluan ... mesti sume penah dgr terminology nih kan ... erm ... itulah ape yg aku alami sekarang ... dari pelbagai sudut aku mengalami masalah either kehendak atau keperluan ... either kehendak nor keperluan ... kehendak dan keperluan ... dari aspect kebendaan ... adekah rumah itu kehendak atau keperluan ?? fyi, aku sering melabel / menarafkan / mem'prioritize'kan sume bende ... sebagai contoh, sebagai org bujang sekarang, rumah maybe jatuh pada tahap kehendak (jika anda ingin membeli rumah) ... tapi, die mungkin jatuh pada tahap keperluan jika anda sudah berkahwin etc ... term 'etc.' amat penting utk keselamatan penulis ... itulah yang aku alami sekarang ... aku keliru antara keperluan dan kehendak ... mungkin pembaca tidak dapat memahami apa yg aku cuba sampaikan, tapi aku yakin masih ade org yg faham apa akan aku cuba sampaikan ... so, the question here is how to differentiate so that there is a clear border in order for you to know which one is which ?? the answer is with you ...

1 comment:

Thank you for your comment :)

More in here ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...