Saturday, November 21, 2009

[wEnG]

:: Macam Macam ::

kalau hari dh mendung kata hujan ... pekena teh tarik & dunhill hijau mentol ... mmg superb laaa ... actually, ini continuation dari post aku b4 nih ... bosan ... belek belek gambar gi UiTM Jengka aritu, nih la hasel yg tak seberapa ... dh tak tau nk wat pe kata kan ... tp, seryesly aku nk kan satu keadaan yg mane cuaca mendung tp tak ujan ... dlm kol 6 ptg cmtu ... lepak reramai, hisap rokok (bagi yg merokok) , layan teh tarik ... angin sepoi sepoi skit ... tade pressure keje bagai ... frenship sume ok ... less problem ... mmg masyuk kot ... ha ha ha ... berangan tak hengat ... btw, first time aku reveal gambar kete aku ...

2 comments:

  1. cantik keta...bila nak bwk beta naik?
    hahaha

    ReplyDelete
  2. ni ke janda itam tu?
    xde meremang pon bulu idong aku..
    so xde mende la kot..
    hakhak..

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)

More in here ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...