Tuesday, January 19, 2010

[gEntinG]

:: GENTING ::

ok !! baru je sampai dari KL ... sekarang ade dkt Melaka ... for what ??? xyah la cite dlu ... kite post something yang lain plak ... lately, ade seorg kawan ini ... rase nye die tade mood ape la ... pasal kerja gak la ... saje trigger die soklan bukan bukan just nk carik point nk tau ape masalah die ... aku kan penyiasat ... erm ... actually, die pon lebih kurang ngan aku jek ... lebih kurang dgn office mate aku yang lain ... same je kiteorg semua ... tape lah, abaikan die sekejap ... biarkan die tenang dgn keputusan nye ... nmpk cm serius kan ??? he he he he ... ikut korg lah ... ok !! what's next ?? GENTING on 29 January 2010 ... apekah ??? musykil ??? jeng jeng jeng ....

4 comments:

  1. perkataan penyiasat tu elok tukar jadi stalker :P

    ReplyDelete
  2. aku tak same level dgn ang nk jadi stalker :P

    ReplyDelete
  3. haha.. tunggu post blog aku seterusnya

    ReplyDelete
  4. waaa ... cm serius jek nih ?? tgh kumpul bahan nampak ... ha ha ha

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)

More in here ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...