Monday, January 11, 2010

[hEctiC]

:: Hectic ::

ok !! ... lame kan tak update ?? itulah die ... agak menyibukkan diri sikit ... well ... pasal kahwin abang aku tu, gambar sume kat laptop lain ... so, aku tak update utk post kali nih ... post kali nih aku nk update skit jek pasal ape yang telah terjadi lately ... he he he he ...

well ... skang aku dh duduk kembali di Kampung Baru ... so, lepas nih tade la nk kene bangun seawal 5:30 pagi kejar LRT bla bla bla bla ... pengalaman aku di rumah baru agak pahit utk dimulakan ... aku baru tidur semalaman, esknye kene begerak ke Pan Pacific, KLIA utk event ... 3 malam di sane ... then, balik semule ke Kampung Baru, pengalaman menyedihkan ... handset aku terjatuh ke dalam longkang ... takyah cite sebab ape or kenape jatuh ...

kalau korg perasan, aku ade mntak no korg korg dkt FB aku ... sesape rase nk letak or kasi no korg tu, sile la SMS aku oK !! ... thx very much ... dgn ketiadaan handphone di sisi ibarat tiada FB di office ... perumpamaan itu amat sesuai bagi aku ... lantas, keesokan harinya, aku retrieve SIM card aku semule di Menara Maxis sebelah KLCC tu ... (sebbaik dkt jek) ... malamnye pule, aku ke Plaza Alam Central, Shah Alam carik handphone baru ... syukur, dpt beli handphone yang agak sukar utk digunakan pada awalnya ... model ape ?? brand ape ?? takyah cite gak ...

then, skang kerja seperti biasa ... last Sunday, kenduri kahwin abang aku ... syukur, semua selamat dan selesai ... dunia nih kecik kan ?? hari isnin aku dh kembali kerja ... selepas kerja, nk balik umah terlupa bawak kunci pintu ... call osmet ... dorg kat Pavilion ... gerak ke Pavilion amik kunci ... bayar Parking RM 6 ... ape kene dgn dunia kecik ?? lepas byr parking je, aku jumpe adik ipar abang aku yang baru kahwin tu ... tym kenduri haram tak tegur pon die ... igt sombong, upenye bile dh tegur tadi, peramah gak orgnye ... ha ha ha ha ... kecik dunie nih ... so, conclusion nye, die tak tegur tym kenduri or aku tak tegur tym kenduri ialah sbb busy busy busy ... persoalan nye skang, ape status die dgn aku ?? apekah panggilan yg perlu kami utarakan ?? takkan IPAR ?? jauh sekali BESAN ?? musykil !!!

1 comment:

  1. panggil die dengan nama panggilan yg kak ipar ko panggil kat die panggilan apa..

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)

More in here ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...