Tuesday, January 26, 2010

[mAraN]

:: MARAN ::

baru je sampai Kerteh ... he he he ... dari KL sharp 2030 hours ... damn lambat gerak ... tp tade hal ... sbb, ade je org yang temankan ... officemates gak la ... ha ha ha ... ade keje skit kot kat kerteh nih ... tp, nk update skit je sbb mata pon dh ngantuk gile nih ... sedang enak menekan minyak ... smpai kilometer 140 highway Timur Barat kot ... yg link kan KL dgn Kuantan tu ... ade satu "flash point" ... nape flash point ?? dialog die lebih kurang cmnih ...

Walkie Talkie 2: Encik, sile ke tepi ...
Aku: atuyai ... kalo tak tinted kantoi, xkan speed trap ... malam kot ...

Walkie Talkie 2: Encik, mintak IC dgn lesen ...
(sambil kuarkan IC ngan lesen)
Aku: nape Encik ??

Walkie Talkie 2: Encik kene speed trap ...
Aku: ouh ... iye ke ...

(sambil dlam kete leh gelak gelak skit)
Walkie Talkie 2: Sile sign sini encik ...
Aku: kene kat ne Encik ?? bape laju ??

Walkie Talkie 2: kilometer 140 kat Maran ... 128 jek ...
Aku: aik ?? malam malam pon ade speed trap ke ??

Walkie Talkie 2: ade jek ... kami tunggu ...
Aku: dorg detect camne ?? cmne nk detect kete no plat sume ??

Walkie Talkie 2: kami gune flash point ...
Aku: ok!! terima kasih encik ...

(beredar sambil tak tau ape flash point tu ... infrared ke ape ?? ... dan suara sumbang bertanya, depan ade lagi ???)

selepas kejadian ... terus maintain 110 ... sbb tu sampai sini lambat ... ampeh tol ... ini sume sbb ape ?? daulat ?? tulah ?? atau sikap ?? keh keh keh ... =tidoQ=

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment :)

More in here ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...