Wednesday, January 20, 2010

[x-FacToR]

:: X-FACTOR ::

hello hello hello !! ...
ape nk update nih ... ?? oK lah ... aku update ape yang berlaku dari pukul 0800 pagi sampai 1730 petang ... basically, aku kat Melaka cover utk SKG-13 Technical Planner who currently in maternity leave ... objektif ke sini adelah utk coordinate SKG-13 LT Meeting ... details is P&C ... ha ha ha ... oK ... sesampai je kat sini, aku tau meeting room dkt New Learning Centre ... apekah maksud itu ?? maksud nye, dkt building bapak si Lukas nye office ... pagi pagi tu je dh jumpe die ... sebbaik tade heart attack ... ho ho ho ... then, tgu sume meeting members datang, baru start meeting ...

discussion ....

discussion ....

discussion ....

discussion ....

discussion ....

adjourn meeting around 1630 hours ... lepak lepak situ dlu dgn sume bosses dari various OPUs ... mmg tak tercapai akal aku la ape yang dorg cite ... one thing yang best, cerita dorg buat ko bleh plan ape ko nk buat next ... so, wonderful la ... mmg ko "planner" la ... ha ha ha .... but then, aku kene carik 'X-FACTOR' aku ... persoaalannya, where is my 'X-FACTOR' .... jeng jeng jeng ...

4 comments:

  1. ye la loq ... ko kan super perfect ...

    ReplyDelete
  2. x-factor????? xkan xnmpk kowt...
    tang perut ko yg makin membuncit!!

    ReplyDelete
  3. En. Bob, itu bukan x-factor ... itu asset ... jika rambut merupakan mahkota wanita, perut merupakan mahkota lelaki ... kerana di situlah suspensi akan ditentukan

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)

More in here ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...