Wednesday, March 17, 2010

[10 Perkara Tentang Azmil]

:: 10 Perkara Tentang Azmil ::

dah banyak entri aku buat ... semuanya aku rasa banyak merapu dari memberi info tepat ataupun ilmu kepada pembaca ... entri kali ini, aku nk buat or nk cerita 10 perkara benar tentang diri aku ... mungkin anda tidak pernah melalui kesemuanya sepanjang pengenalan anda dengan saya ... tp, aku rase ini adelah 10 perkara benar tentang diri aku.
  1. Di kala hujung minggu, aku mmg beriya betul untuk keluar rumah dengan rakan rakan. Tapi, pada masa yang sama, aku lagi suka lepak kat dalam rumah. Most of the time, aku akan lepak dalam rumah.
  2. Aku seorang yang amat direct bile bercakap. Aku kekadang tak peka keadaan sekeliling. Aku amat sacarstic.
  3. Aku suka chatting berbanding jumpa dengan org tersebut secara live jika dia berjauhan. Jari jemari aku dilatih untuk menaip dengan laju akibat perbuatan online chatting.
  4. Jika keluar dari rumah, aku lebih suka lepak duduk minum minum dari melakukan banyak pergerakan seperti window shopping dan sebagainya.
  5. Aku seorang yang amat suka pada sukan. Aku paling suka futsal. Jika dari sekolah rendah, aku pernah mewakili sekolah dalam acara lumba lari, bola sepak, sepak takraw, bola baling, bola tampar tidak kira sekolah rendah ataupun menengah.
  6. Aku mula bermain squash di universiti. Kejayaan terhebat ialah Johan peringkat universiti yang mana disaksikan oleh Rektor UTP sendiri.
  7. Aku tidak suka bercakap banyak jika aku tidak mahu bercakap. Tapi, bila aku sudah mula bercakap, banyak hati akan terasa dengan kelantangan dan kestr8an bahasa aku.
  8. Aku suke kaji sesuatu kejadian berdasarkan objektif bukan melalui sudut pandang subjektif. Aku akan kaitkan sebaik mungkin untuk mendapat jawapan yang betul.
  9. Jika aku pernah membenci seseorang, amat mustahil atau sukar untuk aku berbaik dengannya semula. Ini mmg prinsip aku jika aku telah berbuat sesuatu untuk kebaikan bersama tetapi disalahertikan, maka akan terjadilah kejadian tarik muka.
  10. Yang terakhir dan penghabisan, aku paling tak suke bile aku sms orang, orang tu tak reply. Tapi dalam ape jua keadaan sekalipun, tiap org yang sms aku, selagi aku boleh reply aku akan reply. Setakat ni, aku berani cakap 98% sms aku terima, aku reply semula.
Itulah serba sedikit pasal diri aku ... Jika anda terasa ingin berbuat sebegini, sila komen di sini untuk saya lawati semula ke page anda untuk mengetahui 10 perkara benar tentang diri anda.

11 comments:

  1. ouh ... iye ke cik EPAL ?? cmtu, jom join skali ... :P

    ReplyDelete
  2. gilo..cik epal muncul kat page ko..haha

    ReplyDelete
  3. 11. Jamel ade awek, tapi asik berahsia...

    ReplyDelete
  4. Apek: ko knal ke Cik Epal ?? setau aku die blogger yg femes kot ...

    Anonymous: sape kau ??

    ReplyDelete
  5. aku suka yg no 3.. patut la aku turun kl xmo lepak.. rupanya lagi suka chat dgn aku heeheh

    ReplyDelete
  6. Wadieq: ha ha ha ... manipulasi betul ang ... ha ha ha

    ReplyDelete
  7. aku salah sorang dlm category yg last point tu. bro, aku buksn jenis makluk yg 24hours handset. harap paham kalau aku x reply. haha.

    ReplyDelete
  8. mesol: ha ha ha ... tadehal la ... kah kah kah kah

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)

More in here ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...