Sunday, March 14, 2010

[Kasut itu Wangi]

:: Kasut itu Wangi ::

aku tak tau nape hari nih aku nak post pasal kasut ... actually, aku terperasan bile aku tgh kemas kemas bonet keter aku petang tadi ... punyelah semak kat bonet tu ... hadoi ... skali susun susun balik upenye lagi semak dgn kasut kasut kat dalam tu ... lemoh tol ... so, aku snap la beberapa photos menggunakan camera phone aku yang tak seberapa nih tapi bnyk berjasa dalam membantu aku buat entri entri sengal ... ha ha ha ...

SATU ... kasut keje ... well office environment mestilah kene gune kasut gelap dan kulit kan ... so, nih kasut keje aku ... walupun tak semahal mane, tapi cukuplah utk aku pakai setengah hari tiap tiap hari ... sbb lepas tgh hari jek, aku trus tukar selipar pakai kat opis ... ha ha ha ...

DUA ... kasut casual ke selipar casual crocs nih ... aku tak tau nak panggil ape ... setau aku, kasut nih flexible ... gi memane pon boleh pakai sarung dan belah ... ha ha ha ... gi office time weekend pon bleh pakai ... gi shopping complex pon boleh ... serba serbi boleh la bagi aku ...

TIGA ... kasut jejalan bile aku rase event tu require aku gne kasut cm gi main games kat Genting ke ... tp, lelame kasut nih jarang gne, aku convert die jadi kasut jogging ... penah gne kasut nih jogging kat Tasik Titiwangsa ... so, far ok lah kot kasut nih ... first time aku beli brand Kronos nih ...

EMPAT ... kasut futsal Mercurial ... kasut nih dah lame dah ... tapi aku sayang gile sebab amat sedap bile pakai ... amat ringan dan lembut ... boleh buat lari laju dan speeding makin tinggi ... walupun dah lame, aku tetap gune kasut nih sebab die amat sedap ...

LIMA ... kasut futsal CTR360 ... beli kasut nih dulu igt sebab nk gantikan futsal Mercurial tu ... tapi, end up, gune sekali je ... masih belum boleh sebati dgn kasut nih lagi ... kene tunggu lame sikit kot ... agipon, kasut nih utk senang control bola ... so far, belom sesuai utk aku lagi ...

ENAM ... kasut futsal Total 90 ... beli kasut nih sebab terpengaruh ng Naeim bile die post pasal kasut nih ... hampeh ... tp, pernah gune sekali kasut nih ... boleh tahan sedap ... tp, tym tu aku gune kaki tgh injured ... so, takleh nk feel sgt ... maybe gne kasut nih ganti futsal Mercurial ... next week perhaps ...

so, conclusion kat sini, aku pengumpul kasut sukan ke ??? ntah lah ... beli utk bergaya ke ??? ntah lah ... tapi, yang pasti, aku beli untuk KEPUASAN ....

7 comments:

  1. wakaka..croc TIDELINE ko sebijik cam aku nye..kaler sama lak tue..ko suke kan jdkan aku idola..wakakaka

    ReplyDelete
  2. woooo..azmil kayeee!! wowowooooo...

    ReplyDelete
  3. ingt keta pompuan je penuh ngn kasut

    ReplyDelete
  4. apek: ko idola aku ?? tolong la apek ... takmau aku ...

    KN: mane ade ...

    Afnie: errr ... skang dunia tanpa sempadan ...

    ReplyDelete
  5. Wah!! Banyaknya kasut awak! :D

    ReplyDelete
  6. Smart! ada geng gila kasut! hahaha

    ReplyDelete
  7. anif: mane ade bnyk ...

    jue: mane ade gak ...

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)

More in here ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...