Thursday, March 25, 2010

[Ketidakstabilan]

:: Ketidakstabilan ::

rough week huh ?? agak lah ... this week agak sukar gak la bagi aku ... macam macam berlaku ... macam macam fikir ... macam macam bermain kat kepala otak ku ... erm ... so, entri kali nih aku tak tau nk dedicated pasal ape ... aku akan taip ape yang terlintas je kat kepala nih ... so, xbest sgt pon actually ... ha ha ha ... tp, worth it to read la ...

so, what's up ??? emosi ?? stabil atau tidak, ssh nak cakap ... kejap ok ... kejap tak ... tp, sebbaik la aku rase cm ade gak kawan yang leh kasi tolong harap la jugak ... kepada rakan rakan yang tak pernah pernah dpt call aku tetiba dpt call aku tu pepaham la ... ha ha ha ... sorry gak kacau kawan kawan especially time tu tgh keje kan ...

bab bab sms jgn cakap la ... mmg penat jari aku menaip ... reply atau tak, takper lah ... aku tak kisah sgt pon ... atleast itu as one way untuk aku judge for the next actions kan ... so, every actions have its consequences ... sabar je la kan ... ape merepek nih ??? ha ha ha ... nk gunting rambut ... nk gunting rambut ... tetibe pelik ... mmg problem nih ...

rambut ?? aku tertarik dgn satu dialog aku dgn seorang bos dari PPMSB ... isklah ... kol 6 lebih tak silap aku die call ... handphone aku minggu nih mmg jarang gile bunyi ... so, agak terkejut lah bile die call ... dialog die yang masih mengiang ngiang kat telinga aku ... "kalau kamu buat kerja nih, nampaknya tahun depan dah putih lah rambut kamu" ... aku hanya mampu senyum secara paksa rela ... ha ha ha ... aku dpt tangkap maksud die tu ... tp, nk wat cmne kan ... antara amanah, tanggungjawab dan kewajipan ...

so, what's going to happen next few weeks ... few months ... few years ... huh ... kat sini aku nk share skit diary calendar office aku ... antara aktiviti personal, kerja dan peribadi (cm dh repeat) ... so, aku rase aku quite lengang bulan empat ... hik hik hik ... so, any program, leh ajak aku ... dgn tak tau malunya kan suruh org ajak ... tadelah busy sangat compare to others ... still leh je commit and siapkan on time ... hopefully ...
*MARCH*
*APRIL*
*MAY*

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment :)

More in here ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...