Saturday, March 6, 2010

[oLd fRienDs]

:: Old Friends ::

Actually, aku baru je balik dari Putrajaya ... aku gerak dari KL tadi around 6:30 PM lepas balik keje ... actually, aku ke sane nk jumpe dgn Hazrul Fazli a.k.a Paleyh ... last skali jumpe die before aku start final year aku ... dlm 2 years back la kot ... lame gak tu ... die study kat Korea ... kalau aku tak dapat offer UTP utk scholar PETRONAS dlu, sure aku akan accept offer ke sane ... anyway, it's already be an history ...

aku tak tau pon intial plan dier ... aku igtkan just nak hangout saje saje ... tp, kol 6++ tu die call aku tanye nape lambat bla bla bla bla ... rupenyer, nk gi KLIA sbb one of our friend nk departure to New Zealand ... Idris namenye ... so, dgn rushing nye, trus la grk ke KLIA lepas amik die kat Putrajaya ... dapat lah chit chatting dalam setengah jam kat KLIA tu ... in addition, dpat lagi satu ticket free dari abang polis trafik ... sume ang la nih Paleyh ... ckp je OK parking tepi tu ... ha ha ha ...
dari kiri: Paleyh, Idris & aku

Then, balik semule ke Putrajaya ... fetching another friend of us ... Muja org panggil ... erm ... direction given quite clear ... tp, instruction given by Paleyh amat mengelirukan aku ... ha ha ha ... berpusing gak ar carik umah die ... tp, dpt gak jmpe ... lepak lepak ... makan makan ... banyak lah cite ... dari study dlu ... smpai menganggur ... sampai lah dah keje nih ... lepas lepak, aku antar Muja ke rumah then Paleyh ke rumahnye ...

balik ke KL, aku sorg sorg jek ... aku berfikir sejenak ... erm ... bile lagi la aku dpt rase jmpe kekawan lame aku cmtu ... lepas nih, sure masing masing haluan sendiri ... contohnye, aku dlu ng Paleyh tade la rapat mane kat skolah ... just lepas sekolah, baru je knal gitu gitu ... lepas jmpe baru leh kawtim ... camtu camtu jek ... aku just hairan, lepas nih, memasing dah keje, sure tade mase nk jmpe ... cnthnya cam aku skang nih, lepas keje, ssh nk hangout dgn mmber mmber dlu ... erm ... sedih gak rase ... pilu gak hati nih ...

tapi, dalam perjumpaan di atas, satu je komen yang sama dan itulah ungkapan pertama yang Paleyh, Idris & Muja cakap kat aku ... asal ko semakin berisi ?? I'm pissed off ... ha ha ha ha ...

4 comments:

  1. tp lg stail..ko ley jumpe aku mase maen futsal kan..hahaha..btol tue ko makin sihat la sial..

    ReplyDelete
  2. ko lah apek ... jom lah futsal ... lame dow tak men ng team ko ... contact aku plzzz ... hset aku ilang ritu ... so, tak sure no ko ade lagi dlm phone aku ke tidak ... rase cm ade ... tp better ang sms aku satu ... ha ha ha ...

    ReplyDelete
  3. haha..kambing..hanset ilang2 kan

    ReplyDelete
  4. adoi apek ... come on lah ...

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)

More in here ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...