Tuesday, March 16, 2010

[Schumacher Accident]

:: F1 Tickets ::

hurm ... hari nih balik lewat ... salah aku ke sebab kene balik lewat ??? contract aku sehingga pukol 5 sahaja ... salah aku ke kene balik pukol 7++ ??? ade org kisah ??? kenapa mungkin aku sorg je kisah ??? kehidupan aku ... personal life aku ... jgn campur dengan kerja ... kalau hari hari balik lambat, mane perginya kehidupan aku ??? kenape perlu berdedikasi sangat ??? abaikan ....
yang pasti ... tiket aku utk tgk F1 aku dh beli ... dh dapat dah pon ... ade 2 jek ... itu je yang buat aku happy hari nih ... dengan perangai pelik *sorry sorry sorry sorry* ... SUJU ... ouh ... aku makin tak faham ... tapi, yang aku paham, aku nk pergi tgk F1 ... yeaahhh ... suke suke suke ... buhbyes ...

1 comment:

Thank you for your comment :)

More in here ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...