Monday, March 8, 2010

[SeLanGor sEndaT]

:: Sendat & Selangor ::

kalo korang ikuti entri aku before nih, banyak berlaku pada tarikh 6 Mac 2010 ... actually, ade 2 akitiviti utama aku lakukan pada hari tersebut ... pertama ialah aku dan rakan rakan office telah pergi mengembara keindahan alam die Sungai Sendat, Ulu Yam ... kedua ialah aku dan rakan ku telah ke Stadium Shah Alam utk menyaksikan perlawanan Liga Malaysia ...PERTAMA ... aktiviti utk ke Sungai Sendat mmg sudah lama diatur dan dirancang ... akhirnya, kami pergi jua ... sebanyak 7 buah kereta berkonvoi ke sana ... perjalanan lebih kurang selama hampir sejam dari LRT Terminal Putra di Gombak mmg agak memenatkan sebenarnya ... tp, semua itu berbaloi setelah kami tiba di destinasi yang dituju ... aktiviti di sana seperti, BBQ, makan makan & mandi air terjun lah kot ... kami bergerak pulang dalam pukul 4:00 petang setelah hari hujan ... walaupun aktiviti kali ini lebih ramai yang menyertai, kami tetap berpuas hati dengan segalanya ... thank you Mr. Chairman (Jamel) ... masuk bakul angkat sendiri ... ha ha ha ...KEDUA ... aktiviti menyaksikan perlawanan bola sepak di Stadium Shah Alam ... mmg sudah dirancang utk ke sana selepas aktiviti Sungai Sendat ... tujuan utama aku adelah utk menikmati laungan sorakan dari kedua dua penyokong ... aku yakin malam itu ribuan penyokong akan hadir utk menyaksikan perlawanan di antara Selangor dan Kedah ... aku tidak kisah sangat apekah keputusan bagi perlawanan tersebut ... mana mana pasukan yang menang pon aku tidak menjadi masalah ... kerana tujuan aku adelah utk menikmati environment di sana ... bagi aku, penyokong kedua dua pasukan telah menunjukkan minda kelas terbaik ... tidak seperti sesetengah pasukan ... kepada rakan rakan kedah aku, jangan lah korg merasa ape ape kerana minda kelas ke-3 bukanlah seperti penyokong kedah ... penyokong Kedah tetap best ... itulah objektif aku ... mcm aku ckp tadi, keputusan aku tak kisah ... aslkan main cantik, ok, penyokong best ... itu sudah cukup utk menyaksikan perlawanan bola sepak di stadium ...

sekian sudah coretan aku kali ini ... masa utk bermain Facebook telah kembali ... kepada yang ingin add Facebook aku boleh lah disearh nama Azmil Zainal Abidin ataupun melalui email amir6268@yahoo.com ... bubyes !!

2 comments:

  1. dh lame aku xkomen blog ko..haha..azmil2..sg sendat tu mmg sendat betoii laa~~..jpg aku post lak aku nye entry sal sg sendat! =pp

    ReplyDelete
  2. ye ar ... bLog aku tak femes cm bLog ko kan ... ha ha ha ... agak "sendat" btol sungai itu ... tp, cm lagi "fokus" ... ha ha ha

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)

More in here ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...