Monday, March 22, 2010

[SUJU]

:: Super Juniors ::

wow .. entry kali nih pasal band dari Korea tuuu .. kenape aku nk tulis entry nih ?? haaa ... beberapa bulan yang lepas, aku ade terdengar group nih ... merata rata bdk2 office aku jaja cerita dorg nih ... aku tak amik port sgt actually ... and in fact, aku tak berminat pon nk amik tau ... then, lepas mmber aku yg blajar kat Korea tu (Paleyh) balik Malaysia, aku teringin nk tanya group tu kat dia ... dia pn cm excited ... bkn excited menggedik, tp dia cakap well-known gak group tu ... so, the next week nye aku request lagu lagu group nih dari Nina ... ok ... tak layan sgt ... aku burn kot kot nk dgr dalam keter kan ... ok ... not bad ... sbb aku tak paham pon ape die ckp ...
actually dorg ade buat concert Asia tour kot ... agaknye lah ... Sabtu lepas kat Stadium Putra ... aku tau pon, sbb bersepah kat FB tu gambar gambar dorg ... memenuhkan carpet FB aku jek ... takper ... so, aku rase cm nk wat research skit ... (gune encik Wikipedia jek) ... berikut ade lah information untuk group nih ...


tapi ... aku bukan nk utarakan kenapa ... apa ... bila ... segala persoalan pasal group nih ... aku just nak tau dari perspektif lelaki dan perspektive wanita ... berikut ialah persoalannya ...

"JIKA AWEK KORANG MINAT GILA SUJU NIH, APE PERASAAN KORG ??"

12 comments:

  1. cannot resist from clicking this post :P
    btw, d question should be "jika awek korang minat gila kat korea nih, ape perasaan korg??"
    sebabnya boyfriend i jelous gila masa i minat kat cerita korea the slave hunter yg tgh tayang kat kbs world hari rabu n khamis kol 9 mlm
    lol
    siap promote plak
    n dia suka perli i pasal minat i kat korea ni >.<

    ReplyDelete
  2. thx mi3ra ... just nk be specific ... ha ha ha ... kene perli ek ??? cm style ...

    ReplyDelete
  3. suju comel!!..pakwe2 korea ni comel2.layan jugak cerita fullhouse suju ngan attack on the pin-up boys...actually aku start suke tengok drama and movie korea after kawan laki sama course masa study dulu bagi pinjam CD drama korea. Lelaki punya CD tau. Ori lagi dia beli. Btw, dia lelaki straight.Haha.

    Kalau part music diorang aku tak brape amik kisah.Tapi sejak layan drama korea, aku bjinak2 dengar lagu versi korea jugak.boleh layan la juga walaupon tak paham.Kalau dengar lagu yang kita tak paham senang nak study kot sebab kita tak ikut sama menyanyi.hahahaha..

    Alamak terbebel banyak lak. ;p

    ReplyDelete
  4. Nur Hidayah ... gile la ... siap ade CD bagai ... so, mmg trend dorg kat sini mmg diketahui umum la ek ??? penah dgr fullhouse tp tak amik port pon sape belakon ke ape ke ... nway, thx for the comments ... :P

    ReplyDelete
  5. full house yang glamer tu fullhouse Rain berlakon.fullhouse suju tak biase dengar.dengar2 pon dari cousin yang suka layan channel KBS world.hehhehe.

    ReplyDelete
  6. Nur Hidayah ... hadoi ... mmg saya tak mengikuti betul la bende bende nih .... ha ah ah ... sebbaik tade minat ... klu tak, mau tak jadik keje dibuat nye ... ha ha ha

    ReplyDelete
  7. ok mule2 skali is aku nk mrh sbb name dorg super junior BKN super juniors.sile buang s tu yep.haha.patu ko pon tau cane gile ny aku kt dorg ni so soklan tu xvalid utk aku hahahah.watever it is aku skng ni tgh hepi 2 d max~~~n it will last for sooo loong~hahahaha.nnt aku bg lg lagu dorg kt ko!live version pny!

    ReplyDelete
  8. sape y g??! ak nk tgk pix!!!!! waahaha dengki2..~

    ReplyDelete
  9. Nina:

    ikut suke hati ko lah ... cepat cepat ... mane lagu tu ??? ha ha ha ... inilah akibat multitasking kat office ... ampeh ...

    Far:

    Nina atas nih pegi ... :)

    ReplyDelete
  10. mane nk tgk gmbr? nina , nina, ade amek gmbr ng suju x? nk tgkk~ =)

    ReplyDelete
  11. add la die kat FB ... name die Nina Kim :)

    ReplyDelete
  12. ade bykkkkkk gile gmbr!!n also fan cam.gmbr yg mmbr aku amek je nk dkt 1000.clear lak tu coz kteorg dkt gile n camera die power hahahah.so sile la add kt fb.aku xde blog hehe.

    azmil:ko xtuka gk lg!tuka pat!

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)

More in here ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...