Sunday, April 25, 2010

[I'm 24th]

:: I'm 24th ::

ha ha ha ... firstly, aku nak ucap trima kasih kepada rakan rakan yang wish aku through phone, mulut ke mulut & paling banyak kat Facebook ... ingat jugak korang kat aku ek ... hi hi hi ... YES !! aku dah 24 tahun hidup di muka bumi tuhan nih ... rase macam tak sangka berada kat tahap sekarang ... ape kes nak tibe tibe cm sentimental kan ... ha ha ha ... i'm 24th on 24th April 2010 ...

then, thank you gak kat office mate yang buat ala ala surprise party khamis ritu ... ingat ajak dinner saje saje lepas "engagement" ... rupe rupe nye ade sumting lain yang tersembunyi ... cm aku cakap previously, seryes aku kaget, terkasima dan malu malu sehingga menyebabkan "parkinson" pukol "7:50" ... hanya kiteorg je tau istilah tu ...

the next day, berfutsal dengan kasut baru ... mmg tak hengat dunia la main ... still tak fit in dengan kaki lagi ... lantas, melecet skit kaki ... jatuh pon skali jek ... kene gelak surelah banyak kali ... ades ... hu hu hu ... esok malam nye plak, men satu game lagi ... kali nih agak yakin ... tapi ape leh buat ... kantoi gak ... banyak kali jatuh ... mmg licin kasut tu ... so, skang aku tau kenape org ckp kasut tu laju ... sbb grip die kurang skit ... akibatnye gak, kaki aku cm bengkak skit ... melecet dh superb ... maybe next game ok dah leh fit in ...

ha ha ha ... cam lari topik lak kan ?? keh keh keh ... so, ape azam dah 24 tahun nih ?? actually, ni je motif nk cite ... ha ha ha ... berikut adelah azamnya ....

  1. Ingin lebih serius dengan "si dia" (harap dia baca)
  2. Ingin menjadi lebih baik dari hari ke hari (ayat stended)
  3. Ingin membuang segala kalori dengan lebih serius (lame dah azam nih)
  4. Gain peace no war !!!!
  5. .... to be continued
actually, aku nk kasi token of appreciation gak kat sini ... sempena birthday aku ... Mohd Najwadi ... telah berbesar hati untuk menghias segala komen komen di profile aku dengan "LIKE" besar die ... ha ha ... tambahan lagi, die siap buat posting satu ini khas untuk aku ... terharu gile ... mekaseh sahabat ... ha ha ha ... klik sini ...

Masa: 0431 hours
Lokasi: Dalam bilik gelap kat umah

5 comments:

  1. Cayalah! dats the spirit man! hehe

    yg azam no satu best! chaiyok2!!
    nnt jgn lupa jmput mkn nasik myk skali..(excited bab2 mkn ni) hehe ;)

    azam2 lain tu standard...haha tp apa2 pon all the best! keep in touch fren =)

    ReplyDelete
  2. ceh ... ampeh tak hengat ... :P

    ReplyDelete
  3. ko tak yah kot ... huk huk huk ... ko pon kurang kalori ... hehehe

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)

More in here ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...