Monday, April 19, 2010

[Khas Untuk Wadieq]

:: Khas Untuk Wadieq ::

**Mohamad Izzat Aiman**

sedang aku bermain FB di kala lunch (aku men FB bukan sepanjang office hour ok), aku terperasan kat carpet FB tu, ade sorg budak nih ... rasenye budak skolah lagi kot ... tgk profile photo die tak tumpah cm muka Wadieq ... ha ha ha ... post aku kali nih pendek jek ...

**Mohd Najwadi a.k.a Wadieq**

adekah itu adik Wadieq ???
Benarkah meraka adik beradik ???
Pelanduk dua serupa kah ???
Itu Wadieq zaman budak sekolah kah ???
Tetttttt ....

7 comments:

  1. bengong.. smangat tu dedicated post utk aku

    ReplyDelete
  2. aku cm hang gak, balik keja dh tadak keja nk buat ...

    ReplyDelete
  3. budak ni lepas kena tag post dgn jamel terus add fb.. time tu mutual friend dia sorang saja.. tak approved pun.. cek tadi.. mutual friend dah 15... arghh..

    ReplyDelete
  4. Cik Qemm: hu hu hu ... tq tq tq...

    Wadieq: isk isk ... ha ha ha .. gila stalk weh

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)

More in here ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...