Saturday, June 5, 2010

[Car Spring Cleaning]

:: Car Spring Cleaning ::

since balik futsal lambat semalam, so aku pon bangun lah lambat utk hari Sabtu ... *padahal mmg tiap tiap Sabtu bangun lambat* ... tapi, itu bukan lah isu utama ... isu utama ialah, aku dapat mempergunakan Sabtu aku kali nih dengan penuh berfaedah ... ape faedah ??? ahakz ... "Aku Kemas Kereta Aku" ... hu hu hu ... lame gile tak basuh kereta aku actually ... BKN 6434 ibarat ape tah ... busuk semacam sebab tak berbasuh ... badan berlenguih bak kata orang utagha ... dalam sibuk kemas tu, aku bukak bonet (aka but) kereta aku kat belakang tu ... satu satu barang aku keluarkan ... rupa-rupanya, semua ialah spesis yang sama ... ape kah spesis itu ?? "KASUT" ... 9 pasang kesemuanya ... kasut futsal, kasut jogging, kasut kerja & kasut casual ... erm ... skali aku susun kat tepian pagar antara umah aku dan umah jiran, rase cm bleh bukak kedai kasut dah ...selesai saja kemaskan bonet kereta, terus bawak kereta gi untuk basuh ... isi minyak dulu before basuh ... mmg menjadi kebiasaan aku akan isi minyak dulu sebelum basuh sebab tempat basuh tu sekali jalan dengan stesen minyak ... sekali sampai kat tempat basuh kereta tu, tu diaaaa ... bederet habaq ang ... tak jadik basuh ... balik umah singgah kedai basuh kereta lain lak ... okes ... tak penuh habaq ang ... basuh lah BKN 6434 aku dengan senang hati ... bye !!!p/s: moral of the story, jangan muatkan bonet kereta anda dengan barang barang yang tidak sepatutnya ... :D

2 comments:

  1. aku x penah lagi dengaq berlenguih dalam hidup aku.. mungkin perkataan baru gabungan belemoih + belengaih

    ReplyDelete
  2. ooo ... iya ka ??? aku kan Kedah murtad ... biasa la ... duk silap sana sini ... hu hu hu

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)

More in here ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...