Sunday, June 6, 2010

[Digi Terrrrr]

:: Digi Terrrrr ::

ok readers, nk citer skit pasal ape yang terjadi Jumaat lepas ... actually, lepas semayang Jumaat, dalam kol 3 camtu, gerak Shah Alam dengan Shahril (aku siap promote blog ko lagi Areel) ... ade 4 misi penting actually ... first, nak bank in cek ... second, nk gi beli tiket bas Kakak Shahreel ... third, nak gi amik batteri phone kat Alam Sentral ... fourth, nak bayar saman (kisah ini) ... al-kisah, bermulalah kisah ...
target first nak gi bayar saman dlu ... gi IPK Seksyen 9 ... holaaa ... skali salah ... die ckp nk bayar saman kat IPD ... gi lak carik IPD ... jumpe IPD kat Seksyen 6 ... holaaa ... salah agi ... die ckp kene bayar kat Ibu Pejabat Trafik ... so, malas dah nak carik ... ape lagi, terus gerak Seksyen 17 ... beli tiket bas ... tup tappp ... lepas beli jek, tgk tgk parking sebelah keter jiran ... ehh ... jiran aku parking sebelah keter aku ... kecik punya dunia ...then, gerak ke Plaza Alam Sentral (PAS) ... terus gi CIMB nak bank-in cek LHDN ... ok lah tu ... kejap je nak settle ... nampak lak kedai Digi kat luar PAS tu ... singgah jap ... kebetulan mmg dh ade niat nak gune Digi Broadband sejak balik Penang ritu ... si Wadieq yang menghasut ... cilaka tol ... tp, mmg patut kene tukar pon sbb Broadband aku gune currently, amat tak memuaskan nafsu surfing aku ... terus angkat satu kat kedai tu ... walaupun promoter die tak leh nk convince kan aku awal awal nye, tapi takper ... berbaloi baloi ...surprisingly, aku baru start gune Digi tu harini (Ahad malam) ... ha ha ha ... and aku cukup taksub dengan performance die kasi ... tadi aku update email keje pon, kejap jek ... tak macam selalu ... so, quite impressive gak ar so far ... huk huk huk ...ape citer bateri phone aku ?? ha ha ha ... dah amik dah ... setelah 4 bulan die kat sane sbb malas nk gi amik ... at last, Jumaat lepas aku amik ... bye !!

p/s: sayangilah sungai anda ... *merapu*

2 comments:

Thank you for your comment :)

More in here ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...