Monday, June 28, 2010

England Angerland Eagerland

ramai dah tau, England kalah 4-1 kepada Germany ... simple as that ... ramai jugak cakap salah linesman yang denied 2nd goal England ... easy say than done ... ramai jugak cakap tactical England hampeh dari start World Cup ... different level of game play ... ramai jugak yang cakap gol machine England kehabisan battery ... not everybody be at their peak ... ape jugak yang orang cakap, hakikatnya England sudah tewas 4-1 kepada Germany ...

tapi, aku nak gak cakap ... when it comes to football, to me it combination of tactical, players and desires ... Wow ... apekah semua itu ... tactical bagi aku, letak la siapa siapa player die pon ... kalau tactical tak betul, tetap susah nak menang ... aku tak cakap takleh menang sebab player England semua ternama kot ... itu satu hal ... satu hal lagi, aku rasa motivation of players ... point nih, sendiri mau ingat lah ... player kene highly motivate la ... once motivation dh low, bye bye la ... desires !!! aduh ... asal player England cm taknak menang ... bergaya jek nak lebih ...

mmg pada dasarnya aku bukan penyokong England (dah bape kali aku gitau) ... tapi, aku nak tengok game yang sedap ditonton ... (padahal aku taknak gak Germany menang) ... entahlah, kita hanya mampu berharap ... yang bermain player kat Africa tu ... samalah mcm aku mengharap Spain menang dgn Chilie 1-0 ... Switzerland menang dgn Honduras 1-0 ... itu suma hanyalah harapan aku ... sapa lah kita nak menentukan kan ??? bye bye bye ...

" ape ape hal, aku lagi sekali hanya boleh berharap Holland menang dengan Slovakia ... ape yang penting ??? harapan ... kerjasama ... permainan menarik ... dengan semua itu, aku akan mencapai kepuasan ... kenapa aku jek ??? ape aku nak kisah hal orang lain ... AAK ?? "
p/s: beberapa posen pendapat aku jek ... peace (' ')v ...

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment :)

More in here ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...