Saturday, June 12, 2010

[Keretaku Hilang]

:: Keretaku Hilang ::

ok gang ... lepas mendapat rehat yang cukup, skang nak update blog nih bebetul ...
Kereta Persona H-Line aku HILANG !!!!

OMG ... terkejut ... nantikan ceritanya ...

ok..10 Jun lepas office hour, aku gerak ke KLIA utk amik flite gi Kuching..aku parking la kat 'covered area' kat KLIA tu..amik chip, then simpan...sampai Kuching around 10:30 PM cmtu ... so, terus gerak ke hotel utk check-in ... around 11 PM smpai dan terus prepare utk esk ... online jap, settle ape yang patut sume around 1:30 AM baru tidor ...then..11 Jun bangun kol 5 AM utk kejar flite gi Bintulu ... 5:40 AM check-out ... so, tunggu flite ke Bintulu kol 6:40 AM ... flite tu lambat gak la ... sampai Bintulu of course dah lambat ... amik teksi terus je sampai ke destinasi utk bekerja ... kami datang lewat ... kami admit ... around 12 PM, keje sume dah settle ... call taxi, antar gi airport plak utk amik flight to KL ...frankly speaking, Bintulu Airport mmg tade ape ape ... DIGI broadband aku sampai Edge jek ... serius bosan tapi sebbaik penat, so tidur sambil tunggu flite gi KL kol 2:30 PM ... take-off around 2:45 PM and landing pon lewat sbb ntah la ... not so sure ... safely landing around 5:00 PM kot ... then, my Persona hilang !!!!

remember that, aku parking kat KLIA ... aku gi parking area utk collect kereta aku dlu ... aku tak bayar parking sbb nk letak luggage dlu ... suddenly, aku gi area parking, keter aku tader ... damn... seriusly, time tu cuak gile bab* ... aku naik satu satu level, tak jumpe gak ... shiittosss ... time tu dh around 5:30 PM xsilap ... terus carik staff jage kat peti peti nk bayar parking ... report kat die ... dan nih dialogue die ...
Aku: Bang, saya tak jumpe keter saya la ... cm dah hilang jek ...
Orang Tu: Adik parking kat mane ??
Aku: kat sini la .. depan lif tapi x igt floor mane ... but, then sume floor saye dh carik ...
Orang Tu: Adik dh bayar ??
Aku: Belum lagi ...
Orang Tu: Bagi chip tu tengok boleh ??
Aku: Nih die ...
Orang Tu: Adik, sampai bile pon tak jumpe kalau carik kat sini ... adik parking blok B ... sini blok C ...
Aku: Ooo ... Blok B kat mane ek ??? (sambil nk cover malu)

so, hilang sekejap jek ... bukan hilang betul pon ... aku pon terus drive balik ... bye !!!!p/s: ingatlah kat mane anda parking len kali !!!

18 comments:

  1. pernah jadi camni gak...
    kat sunway pyramid..
    dekat 40 minit gak la mencari..
    parking tempat lain, cari tempat laen..

    ReplyDelete
  2. itulah daus ... dh makin tua la kot ... ha ha ha

    ReplyDelete
  3. hahahahah..den tertipu..aku dengan penuh kesian baca ini entri..mula nk wat derma ke ape..rupa ekau yg tertipu...parking lain tempat, cari lain tempat..ayoyo..hahahah..by then, kalau aku pun memang cuak giler babi ah..tp yg penting kete selamat..huhu

    ReplyDelete
  4. huk huk huk ... lek fahmi ... mmg cuak bro ... sape tak cuak bro ... hu hu hu

    ReplyDelete
  5. nasib baik x repot polis dulu...wakakaa..

    ReplyDelete
  6. ha ha ha ... sebbaik sebbaik ...

    ReplyDelete
  7. hahaha...
    sure malu ek...
    igt betul2 ilang td...

    ReplyDelete
  8. kelakar gile la post ko ni..ase nk terbelit usus perot aku..wakakakaka

    ReplyDelete
  9. haha. lawak betul. lain ali cek betul2. buat cuak jeh. hehe

    ReplyDelete
  10. ha ha ha ... ok boss ... len kali saye cek betul betul ... kih kih kih ...

    ReplyDelete
  11. ceh.. ingat betui2.. tertipu beta.. tapi kan, sye penah ilang kete gak. ilang kat soping sente. sangat2 cuak! mid valley, i dont like ur paking! susah carik

    ReplyDelete
  12. ha ha ha .... mid mmg ssh ... hahaha... kire kene tipu la nih ek ??? sapa kena ??? dia yang kena ... keh keh keh

    ReplyDelete
  13. hahahha....munguk juge kamu ni jamel....hahha...

    jamel...jamel...

    ReplyDelete
  14. kadang kadang blur la makcik ... wakakakka

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)

More in here ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...