Tuesday, June 22, 2010

Me 'Ikon Remaja' ??

bermulalah kehidupan aku sebagai artis ... *seryes aku nak muntah* ... beberapa bulan yang lepas, aku telah ditanya oleh seorang wartawan dari Karangkraf ... die ingin menemubual aku untuk memuatkan artikel di dalam salah satu majalah terbitan Karangkraf ... (free promotion kat Karangkraf nih) ... so, atas dasar member member yang baru memulakan karier, aku pon bersetuju tapi perlu mengikut timing aku la sebab aku pon busy gak time tu ... jadi, bermulalah kehidupan aku yang tidak la glamor ... wakakaka ...
jika sesiapa yang membeli Majalah Remaja edisi 15 May 2010 ... cover page Bunkface warne Hijau ... artikel hasil nukilan wartawan tersebut yang mengisahkan cerita aku telah diterbitkan ... untuk makluman, hasil tersebut dimuatkan di dalam ruang Kampus ke Kampus ... di-sub kan lagi di bahagian "Ikon Remaja" .... bermulalah kehidupan aku sebagai Ikon ... *gile nak muntah* ...mungkin ramai tidak percaya ... jadi, dengan itu aku sertakan hasil scanning artikel tersebut di dalam blog aku ... mungkin juga ramai tertanya tanya, kenapa perlu aku post kat sini walaupun sudah hampir lebih sebulan ia berlalu ??? jawapan aku simple dan mudah (2 perkataan maksud sama) ... blog aku ... ikut suke hati aku lah ... simple kan ??? xdelah ... aku pn tak tau ... aku pon tak terdetik nak post bende tu b4 nih ... sbb tader entri kot ...jika anda semua tidak dapat melihat lebih jelas artikel tersebut ... di bawah ini adelah isi isi penting yang aku rase penting dan juga kawan kawan aku rase penting ... sampaikan aku di bahan disebabkan memberi isi ini ...

"Untuk berjaya di dalam pembelajaran, saya akan pastikan masa tidur yang cukup"

*serius aku takleh blah bile aku baca balik artikel tu*

p/s: thank you to Miss Jue Dahari sebab menjadi wartawan tersebut ...

16 comments:

  1. wakakaka ... senyum jek ??? ade gigi x ???

    ReplyDelete
  2. patut la suruh aku beli sangat2.. haha.. congrate la ye

    ReplyDelete
  3. wadieq: cet ... thx nway ... gudluck this weekend ...

    ReplyDelete
  4. Jamel, muka aku ade dua!! thanks banyak2 ye...HAHAHA (tapi kasman pun ade 2 gak, humphhh)

    ReplyDelete
  5. ecah: gile komen ko x kene ... ha ha ha ha ... zaman muda mudi dlu .... dh dkt 2 tahun upenye ek ...

    ReplyDelete
  6. saya bangge menjadi osmet jamil
    sejak saya membaca artikel beliau, beliau menjadi idola saya
    saya tidur awal setiap hari

    ReplyDelete
  7. mie: ko bikin panas sini ... line panas nih ...

    ReplyDelete
  8. pergh
    jamel teman futsal & nasik lemak kukus aku
    i'm proud of him

    ReplyDelete
  9. pekro: tibe tibe plak kan ko claim cm tu ?...wakakakaka

    ReplyDelete
  10. waaaaa...giler la jamel....artis...!!artis...!!

    nak sign...haha...tahniah2...;)

    ReplyDelete
  11. khalidah: jgn mcm mcm ekkk...

    ReplyDelete
  12. kompem jualan edisi nih paling x laris.. seriusly.. haha

    ReplyDelete
  13. din: ayat org jeles ... mulut org, kte mane boleh tutup ... *ayat artis*

    ReplyDelete
  14. U're welcome....thanks tlg kwn2 ;)

    ReplyDelete
  15. nak sign jugakkkk! :P fiwittt~

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)

More in here ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...