Sunday, June 27, 2010

Preview - Germany vs England

:: Preview ::
Germany vs England :: 2nd Round World Cup 2010 ::

semua sedia maklum ... malam nih bakal ade game paling menarik kot ... hahahaha ... aku tak sokong team dua ekor nih ... tp, since Germany vs England, aku sokong ENGLAND ... come on Lampard ... hik hik hik ... dan berdasarkan video bawah nih (Hitler), aku rase Germany tengah cuak kot ... kah kah kah kah kah .... kepada Fans Germany, doa doakan lah kemenangan pasukan anda ... wahahahahaha ...



ade ke patut, pasal Robert Green lepas gol bodoh pon die leh jadi kan bahan kelakar (betul betul punch line tu) ... paling xleh blah, die siap kutuk Holland bagai ... pergh ... tu mmg betul bikin panas ... sebab tu aku makin benci Germany ... hahahaha ... pasal warna jersi pon jadi isu ... salah satu sebab agi yang buat aku benci Germany sebab Wadieq sokong Germany ... rules of thumb, kene contradict dengan Wadieq ...by the way, prediction aku malam nih, England menang 3-1 ... extra time dorang score 2 gol ...

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment :)

More in here ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...