Monday, June 21, 2010

Semangat Bola

ape aku buat nih ?? aku nk update blog la oit !!! ... ha ha ha ... gile la time time camnih la nak update blog ... since Italy seri semalam ... Brazil menang plak ... Holland xyah cakap lah ... pasti menang ... teruss semangat nak update blog ... Semangat Bola ... gambar bawah nih aku rase cool gile ... sebab ?? sebab aku amik time traffic jammed ... gile tade keje kan time tu ... rase nak on lappy je time traffic jammed ... tapi, xelok ... (aku pemandu berbahaya ke) ... amik gambar time drive ... gile ke ape ... jammed kot ...dalam gambar nih, ade Frank Lampard ... kalau utk aku, kteorg panggil Jampard ... combination Jamel + Lampard = Jampard ... macam mane lak utk Lionel Messi ?? tidak ade kaitan sama sekali ... ha ha ha ... dengan itu, Arjen Robben tetap menjadi player paling best ... Arjen Robben + Jamel = Arjen-Mil ... cool gile dow ... wakakakaka ... anyway, aku rase gambar nih amat cool ... btw, buhbyes to Portugal & Spain malam nih ... wakakakaka ...

p/s: line x clear, so aku post 2 perenggan jek ...

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment :)

More in here ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...