Sunday, July 18, 2010

Atas Pekan = Up Town

Salam Satu Malaysia ...

Jam menunjukkan pukul 3:20 pagi ... hu hu hu ... actually, aku baru je balik dari Shah Alam ... baru balik dari Up Town & mapley kat Hakim Seksyen 7 ... dalam keadaan x berapa ok nih pon masih keluar malam ... keluar tadi pun around 11:50 malam ... ape nak jadi ng aku nih ??? adeh ... tujuan aku ke Up Town hanya untuk mencari lanyard World Cup untuk negara Germany & Holland plus beberapa negara favourite ... as ussual, end up bende lain gak yang aku beli ...

so, sampai je Up Town tadi, terus ronda-ronda sambil cuci mata lah ... not bad item-item kat situ ... aku jumpe lanyard yang cantik ... tapi, dia untuk negara Italy ... carik Holland ng Germany xde la plak ... adeztah ... xpe, kedai lain maybe ade kot ... singgah kedai tie + caff-ling ... berkenan plak ng tie satu nih ... warne hitam stripe biru cair ... style kot ... murah pon murah ... RM 15 jek ... aku tak bukak pon lagi ... tgk dah berkenan, terus angkat ... ade satu lagi warna gray ... style gak ... tp, cm xelok membazir kan ... so, angkat satu jek ...

dah abes pusing satu round, tak jumpe gak lanyard tu ... trus gi kedai tadi, angkat lanyard Italy tu ... gile lawa kot ... sbb die ade cm badge ape tah kat tali die ... murah tu toksah nak cakap lah ... mamat tu jual kat aku RM 3 each ... aku pon, abeskan la stock italy die ... sbb tinggal dua jek .. sape-sape bekenan, leh aku kasi nanti ... heheheheh ...

dalam kol 1:30 cmtu trus gerak kat keter ... ngantuk pon ade ... lapar pon ade ... ajak lepak-lepak dlu kat mapley memane kan ... mcm biasa la ... gi ambush Seksyen 7 ... igt nak lepak kat Barra ... tak jadik ... sbb ramai sangat budak budak UiTM kat sane (student) ... terus lepak kat Hakim ... lepak-lepak borak-borak kosong jek ... aku pon takleh fokus dh time tu ... kepala dh sakit kot ... hujan lagi tadi kat Up Town ... mmg dh pening dah lah ...

so, skang cm dh penat jek ... rase nak tidur dlu jek ... post nih aku nk scheduled die published pukol 7 pagi ek ?? ehh ... 7:10 pagi lah ... hehehehe ... saje je ... xnak publish awal so nnt die auto-publish ... bye ...

p/s: hurm ... hurm ... hurm

2 comments:

  1. lame daa xkua lepak sh.alam.. n mapley hakim..

    ReplyDelete
  2. din: aku pon lame gak tak gi sini ... jarang dah gi sini since dh keje ...

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)

More in here ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...