Friday, July 23, 2010

Jumaat Tapi Tak Jammed

Salam Satu Malaysia ...

WoW. Hidup kembali ceria huh? Hey hey hey. Facebook dah aktif kembali? Yo Yo Yo. Okes. Nak menulis skit sebab jap agi nak gi Ceramah UMNO. Hari ini ada meeting. After lunch kat Dayabumi. Time lunch terus amik kereta balik rumah. Gerak ke Dayabumi amik chip coin utk tiket parking. Gerak Masjid Negara dan kembali semula ke Dayabumi. Meeting scheduled @ 3 PM. Great. Satu je aku tak suke meeting nih. Dorang panggil aku Encik Azmil. Diulang Encik Azmil. I hate title "Encik" kat depan tu. Panggil nama sudah. Xpayah nak formal bagai. Aku bukan PTD mcm Pekro. Hihihihi.

While meeting tgh running, kantoi tak silent handphone. Ringtone plak slack tak tukar profile semalam. Lagu Cinta Pantai Merdeka (chorus). Pergh. Rock Kapak syial Exec P nih. Damn it. Malu tapi pepandai la cover. Agak rude kalau bunyik handphone time meeting. No tak dikenali pada awalnya. Emergency call agaknya. Tapi bukan. Sekali suara mcm bisa knai. Abang Din Jitra (abg. Wadi) call. "Abg, saya in meeting, call u back". Meeting abes awal. Around 4:20 PM. Call semula abg. Din. Die ajak pi Am Corp Mall carik barang klasik. So, guess what ?? Melaka Trip with officemate is ........ next time cerita.

Balik lalu Federal. As usual, belum jammed lagi sbb baru 4:40. Tapi lepas Kota Darul Ehsan tu, start jammed tapi tak slow sgt lah. Sampai ke susur nk masuk LDP. Tahan je la. Mata dh ngantuk gaban time tu. Telelap gak sometime sbb panas + penat. Sebbaik sampai umah gak. Sampai umah, makan dan terus ZzzzzZzzz ....

So, ape motif aku update nih ??? Just nk HIGHLIGHT. Dalam dekat setahun setengah aku kerja kat Kuala Lumpur kota Kesesakan, baru hari nih aku berjaya sampai rumah di Klang before 5:30. Bagi aku itu pencapaian sepangjang zaman. Bye. Heheehehe

p/s: bersiap nk gi dengar ceramah UMNO. Apa barang PKR.

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment :)

More in here ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...