Thursday, July 15, 2010

Taknak Saman DBKL

Salam Satu Malaysia ...

ok!! first thing first ... aku takleh nak tipu diri sendiri ... aku minat berblog ... so, agak sukar untuk aku tipu diri aku ... aku x kisah org nak kate ape ke ape ... nih dunia aku ... why bother ?? the rest, let it remain inside me ... so, aku xkan STOP berblog ...

just now, aku balik kerja around 7:00 PM ... sampai kat LRT Kg. Baru around 7:15 PM ... meeting since afternoon ... then, @ 5:00 PM masuk office buat kerja skit ... tomorrow gonna have another meeting ... enough about works ... then, sampai rumah, siap siap semua aku terus ke Tasik Titiwangsa utk bersukan ... kisah apa korang nak tau ke tidak ... sempat lah buang air siap kat sana ... kecik ke besar itu hal aku ... wakakakaka ...

tapi, itu bukan isu utama ... isu utama di sini ialah ... adelah seperti gambar di bawah ...

... tiap tiap minggu sure kene satu ...
... x parking situ nak parking mane ...
... rasenye semua keter parking situ dah lali ...
... frankly speaking, kalau hujan je, saman basah aku buang ...
... tapi aku tetap sakit hati balik balik keje penat kene saman ...

p/s: mau tidur ... esk nak apply kejer ... CV dh siap ... bye ...

5 comments:

  1. tu la psl .diorang x wat parking .bile kite parkin je tmpt yg diorang x bg ,kene saman .diorang pon bkn nk buat parking .klu da buat ,kene bayar pulak .haremm betol .

    ReplyDelete
  2. rizal: btul tu ... kekurangan tanah kat KL ... tp, klo buat parking, mahal lak kene bayar nye ...

    xazryx: jalan kaki la lepas nih ... hehehehe

    ReplyDelete
  3. itu keje diaorang, lu pun tau keje lu kan..
    dh basah..

    ReplyDelete
  4. diraja22: btui ... wa tau keja gua ... apa lagi ... tettttt

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)

More in here ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...