Monday, August 2, 2010

Muay Thai vs Couple Inside

Salam Satu Malaysia ...

Pada Jumaat malam yang lepas, patutnya aku dijadualkan bermain futsal di Klang pada jam 12:00 malam. Event yg mane aku setup end up aku sendiri tak datang. Anyway, aku puas hati tak datang sebab aku ade event lagi best malam tu gak. Freestyle Kick Boxing & Kejar Couple Romance sampai Tasik Titiwangsa ...

Masa kat office, hampeh tol 2 orang officemate yang berjaya mengagalkan plan aku untuk main futsal malam tu. Offer dorang baik punya. Gi tgk Freestyle Kick Boxing ala-ala Muay Thai kat Kajang. Actually, nak tgk anak buah Firza gi main kat sane. Memandangkan aku nih mudah dihasut oleh plan-plan yang jarang dibuat, aku ON jek lah. Agpun, nih first time aku nak usha bende-bende mcm tu.

Opening game malam tu, budak pompuan nye match. Stylo tuuuu. Pompuan main Muay Thai. Ha ha ha. Layankan aje la walaupun dorang main xde la best mane. Tapi, lepas tu jek lelaki nye turn. Pergh. Sedap gile tgk kene sepak. Kene tumbuk. Rules game malam tu simple gile. Main 5 rounds. Kalau K.O dalam rounds tu, kire ade pemenang. Kalau takde K.O sampai 5 rounds, game kire seri. Total of 5 matches (utk lelaki). 4 game awal ade K.O. Game ke-5 nih lah anak buah Firza bertarung. Stylo tu. Lawan ng bdk Myanmar. Game tgh sedap, tau tau round ke-5, blackout. Tah camne current leh tade lak. Spoil btul. Ampeh gile. End up, game tu seri.

Info pasal game nih sikit based on observation aku. Peserta akan diperiksa oleh pegawai perlawanan agar memakai perlindungan di bahagian sulit. Peserta akan memulakan aksi dengan "langkah sembah" (ala-ala mcm ritual nih). Then, game akan start. Peserta tidak dibenarkan memukul pada bahagian "kachak" peserta lain. "Kachak" adelah terminologi yang digunakan oleh komentar pertandingan (yg nih bahasa Kelantan kot). Ia bermaksud benda bahagian alat sulit lelaki kalau betul intepretation aku. Maybe, geng-geng Kelantan leh perbetulkan kalau info aku salah. Game akan habis setelah salah seorang K.O atau habis pusingan ke-5.

Next, balik je dari Kajang, ronda-ronda KL. Jalan amat sampah. Jammed merata-rata akibat kaki Clubbing menghidupkan suasana KL. Lepas lepak-lepak dalam area kol 2 cmtu, gerak balik lalu jalan depan club kat Jalan P Ramlee. Sampai je dpn KLCC, ade satu Wira nih. Couple inside. Baru nak start ringan-ringan. Sebbaik traffic light merah. Dapat lah usha lama skit. Baru dorang nk up skit, dh hijau. Aku ckp kat bdk2 nih, couple nih sure nk gi Tasik Titiwangsa la tu. Follow baik nye dorg dari belakang. BETUL !!! Tasik Titiwangsa.

Sampai area tasik jek, dorang start parking. Then letak gear reverse. Mungkin dh sedar kteorg follow kot dari KLCC. So, kteorg buat bodoh je lah. Jalan selambe. Bajet dh terlepas lah kan. Rugi gile dow takdapat usha. Patah je balik, tgk-tgk tu diaa (bak kata orang Kedah). Siap parking elok jek kat tepi van ng satu agi kereta kosong. Siot btul. Bajet dorg dh blah. Skali upenye dummy kan kiteorg. Untuk pengetahuan pembaca, plat kereta dia WFU ****. Aku igt no dia. Tapi, xyah letak sini. Mana tau pembaca dia blogger gak cm aku. He he he.

Apa dorang buat dalam tu, aku tak tahu. Aku tak berani nak ckp ape-ape. Yang pasti aksi kissing depan KLCC tu mmg terjadi sbb depan mata aku. Slack tak lama jek. Ape nak heran, antara kita pon sure ade gak buat cmtu. Sengeh ek ??? Kan dah kantoi. Anda buat anda tanggung. Kubur lain-lain. He he he.

2 comments:

  1. Dah, awak biar je la...
    Patotnyer pi la serbu...

    ReplyDelete
  2. Langit Pertama: tym tu ngntuk bangat seyh ... hehehehe ...

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)

More in here ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...