Monday, August 30, 2010

Tak Faham

Salam Satu Malaysia ...

Jam pukul 1:00 pagi hari Isnin. Macam biasa Ahad malam Isnin, aku susah tidur. So, semalaman nih aku buat write-up utk submission esok masa kerja. Baru je siap tadi. Hari biasa aku jarang bukak email Yahoo & Gmail aku, so masa nih lah aku nak clean up email aku. Yup !! aku dh clean-up. Kali nih, aku tak just archive jek, aku go through satu-satu. And based on feedback given, aku dh re-allign balik segala setting email aku, FB aku, blog aku dan segala-gala yang menggunakan email. Semua tu aku buat sekarang gak sebab takut tak sempat nak buat. Ok!! Satu dah abes.

Kedua, sebagai tanda terima kasih dan syukur aku, aku dah siapkan satu parcel untuk dihantar pada esok hari ataupun hari Rabu. Target sampai ke destinasi hari Khamis or Sabtu. Mungkin itu penghantaran terakhir aku untuk Ramadhan kali ini seperti yang aku telah niatkan pada awal Ramadhan. Walaupun segalanya seakan tidak baik sekarang, niat tetap niat. Buat tetap buat. Prinsip tetap prinsip. Janji tetap janji. Habis benda kedua.

Ketiga, last week travelling aku Klang-Batu Pahat-K.L-Shah Alam-Klang. This week, K.L-Klang-K.L-Melaka-K.L-Klang. Banyak sangat travel lately. So, aku akan kurangkan tapi, aku suka travel nih. Bila travel, hati aku tenang skit. Takder fikir bende bukan-bukan. Lately life been hard and become harder day to day. So, I need some space of air to breath. Yaaa. Daripada mengenang nasib yang bukan-bukan, baik aku fokus dan terus berlari untuk mengejar cita-cita aku. Mungkin sudah nasib aku bulan Ogos merupakan bulan malang bagi aku. Lihat sahaja tahun lalu. Bulan Ogos juga telah seakan-akan memporak-perandakan hidup aku.

Alang-alang sampai Melaka, singgah di beberapa spot menarik. Aku pon, dah malas nak cerita panjang. Aku cakap banyak pon, org bukan suka sangat. So, baik bagi gambar je berbicara. Aku dah mula malas dan lemas dengan semua ini. Semua bisa tak kena. Ok!! Abaikan. Bye. Sekian.

p/s: tiba-tiba tader mood nak tulis.

2 comments:

  1. aku g melaka slalu je lalu sebelah kapal tuh.. tp x pernah skalipun terfikir nak berhenti.. bagus juga dpt tau sejarah kan?

    ReplyDelete
  2. betol tu din..dgn adanya sejarah, baru kita tahu mana haluan kita...:)

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)

More in here ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...