Tuesday, March 8, 2011

Bowling Bilang Benci

Salam Satu Malaysia ...

Aku tak tahu kenapa lately aku suka sangat main bowling. Ini dah malam kedua berturut-turut aku main bowling. Tempat biasa lepak kat Wangsa Walk. Pergi sorang-sorang tunggu member sampai, pastu terus je membowling. Kalau semalam aku bermain dengan Farid, hari ini aku bermain dengan Mudong. Mungkin aku perlukan aktiviti malam untuk aku lupakan segala memori atau benda yang bakal terjadi. Lebih-lebih lagi tarikh 12 & 13 Mac bakal menyusul. Aku amat tak comfortable dengan tarikh tu.

Kebetulan tadi, masa kiteorang tunggu main, org bowling tu offer main game free sebab nak habiskan game kat lane tu. So, dapat lah extra 2 games sorang. Kira total main 4 game la. Pancet gak tangan. Berpeluh gak lah main tadi. Main 2 orang je. Rest pon sikit jek. Lepas je main, balik lepak kat Daring Tomyam. Saje layan angin malam. Ironinya, malam nih adalah game terbaik aku. Last week score 145. Semalam 166. Hari ini 176. Improvement. Aku mencari konsistensi actually.

2 comments:

  1. otai bowl...
    mintak tunjuk ajar..!

    ReplyDelete
  2. Anony: aku cm tau sapa comment nih..deymm..menganjing kuat...perli kuat...

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)

More in here ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...