Wednesday, March 28, 2012

Return or Resume ?

Tiba-tiba je hari ni rasa nak menulis kat blog ni. Memang lama sangat dah menyepikan diri dari bidang penulisan blog. Kalau dulu, ada je bahan nak ditulis dalam blog ni. Sekarang, bukan tiada bahan, tapi kemalasan memuncak pada kadar paling tinggi kalau ikut perangkaan dia. Perhhhh, ayat tak boleh nak blah.

Maybe, ini sebagai restart untuk aku kembali menulis. Memang tiada isi yang penting pon. Cuma peroleh kepuasan diri. Mengisi masa lapang. Melatih jari jemari supaya lebih cergas menaip. Menjana otak memikirkan ayat yang kadang-kadang tak terfikir dek sibuk aktiviti harian. Itulah yang kadang-kadang kita alpa.

Ok. As restart, aku bagi 2 paragraph dulu. Maybe malam kang kalau rajin. Awal pagi mungkin. Kita tengoklah macam mana.

1 comment:

Thank you for your comment :)

More in here ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...